WK 2018 toto+competitie
-
Frituurpannekes presenteert: WK 2018 competitie + Toto.
14 Juni is het alweer zover!
!WK 2018 RUSLAND!
Om dit grootste landentoernooi niet onopgemerkt te laten voorbij gaan presenteer ik bij deze de WK competitie
Deze competitie zal waarschijnlijk bestaande uit 2x16 landenteams (A & B). Elke deelnemer zal dan een land kunnen vertegenwoordigen in een competitie (Iedereen heeft dus een ander team). Aangezien in deze speciale competities van OSM waarschijnlijk geen transfers plaatsvinden zal er met behulp van een sheet de punten gecorrigeerd worden zodat iedereen evenveel kans maakt!
Door middel van een Toto over de echte wedstrijden zal er ook punten zijn te verdienen. Bij deze toto kan je dus punten verdienen en met het land dat je vertegenwoordigd kan zelf bonuspunten te verdienen!
Omdat waarschijnlijk iedereen een top land wilt zijn zal de teamverdeling door middel van een loting tot stand komen.
Een uitzondering hierop is dat ik als gastheer net als de echte gastheer Rusland ben.
Door de competitie te combineren met de TOTO zal er dus een uiteindelijke wereldkampioen uit komen.
Indien ik de competitie vol krijg (32 mensen dus) zal er nog een extra bericht komen met de spelregels en hoe precies punten te verdienen.
De start van de competitie zal rond de 9e of 10e van Juni zijn omdat dan als het meezit de competitie begint op dezelfde dag als de openingswedstrijd.
Voor deze competitie zoek ik nog 12 gastspelers (indien er heel veel meer animo is zal ik overwegen of er extra competities moeten komen 64 teams dus). Het is wie het eerst komt wie het eerste maalt en stel je komt buiten de 12 aanmeldingen terecht kom je op de reservelijst. Tevens zullen de deelnemers van Golden en Silver Glory worden opgesplitst om te voorkomen dat er een competitie komt met alleen GG of SG managers.
Lijst van Deelnemers tot nu toe:
- Frituurpannekes - ** Rusland **
- Geert van h.
- Brand New Kids
- Peter Osm Master
- FerryFR010
- Vertigo
- Jonesy
- Diego Simeone
- The Master of Dank Memes
- christiaanbaloutje
- Butthead007
- Snertje09
- Killing Spread
- Het Laatste Zetje
- Medard Sonnevile
- Roykuhh van Grinsven
- Putse Boys
- RCJDR
- Maxides
- Buuj11
Vragen stellen mag natuurlijk ook nog > stuur even een ingame berichtje naar mij. (lees ik het sneller)
Met Vriendelijke Groet
Bas (Frituurpannekes)
-
Gastspelers:
Reservelijst:
13. -
Gastspelers:
1 Gerry
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12Reservelijst:
-
Gastspelers:
1 Gerry
2 PowerShot Stef
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12Reservelijst:
-
Gastspelers:
1 Gerry
2 PowerShot Stef
3 Kevin Wybo
4
5
6
7
8
9
10
11
12Reservelijst
-
@powershot-stef_nl said in WK 2018 toto+competitie:
Gastspelers:
1 Gerry
2 PowerShot Stef
3 Kevin Wybo
4 L.R.van Kessel
5
6
7
8
9
10
11
12 -
This post is deleted!
-
Volgens Osm worden de competities zo snel mogelijk aangemaakt na de deadline waarbij de definitieve selecties bekend worden (4 Juni) dus hoop dat rond de 6e het live is waardoor ik kan gaan loten!
-
Gastspelers:
1 Gerry
2 PowerShot Stef
3 Kevin Wybo
4 L.R.van Kessel
5 Furrax
6
7
8
9
10
11
12 -
Gastspelers:
1 Gerry
2 PowerShot Stef
3 Kevin Wybo
4 L.R.van Kessel
5 Furrax
6 semlali semlali
7
8
9
10
11
12 -
@semlali-semlali Do you also have a Dutch account? Otherwise it isnt possible to play with us,because our competitions are on a different server.
-
Gastspelers:
1 Gerry
2 PowerShot Stef
3 Kevin Wybo
4 L.R.van Kessel
5 Furrax
6 FC Eddie
7
8
9
10
11
12Ik heb bewust de lijst van Furrax gekopieerd, omdat die World speler toch niet mee kan doen.
-
@frituurpannekes_nl
No i don't have
Gd Luck -
Gastspelers:
1 Gerry
2 PowerShot Stef
3 Kevin Wybo
4 L.R.van Kessel
5 Furrax
6 FC Eddie
7 Koning Phillip
8
9
10
11
12 -
Gastspelers:
1 Gerry
2 PowerShot Stef
3 Kevin Wybo
4 L.R.van Kessel
5 Furrax
6 FC Eddie
7 Koning Phillip
8 waterhoen19
9
10
11
12 -
Gastspelers:
1 Gerry
2 PowerShot Stef
3 Kevin Wybo
4 L.R.van Kessel
5 Furrax
6 FC Eddie
7 Koning Phillip
8 waterhoen19
9 LikeABoss010
10
11
12Nog even een vraagje kost die TOTO ook geld? Want als dat zo is dan trek ik me terug. Als dat geen geld kost doe ik met veel plezier mee.
-
@likeaboss010_nl toto kost geen geld want die zet ik zelf op!
-
@frituurpannekes_nl Oke mooi dan doe ik mee.
-
Wie O Wie wilt er nog mee doen? Heb nog 3 plekjes vrij!
-
Gastspelers:
1 Gerry
2 PowerShot Stef
3 Kevin Wybo
4 L.R.van Kessel
5 Furrax
6 FC Eddie
7 Koning Phillip
8 waterhoen19
9 LikeABoss010
10 termanator