Vraagjes
-
Ik zie heel veel crewnamen die 'Crew van' heten. Is dat een tijdelijke naam dat je krijgt?
Aangezien Just Relax na anderhalf jaar slapen weer wakker is geworden is het tijd om alles aan te pakken. Zoals de Crewpage waar alles nu rood is qua tekst, echter gebruik ik die code niet. Hoe krijgen we dat weg? En alles lijkt 'zo groot'... Dank.
-
@furrax_nl
Ik zal even navragen hoe het zit met die 'crew van...' crews.
Ik denk dat je beter even de hele tekst op de crewpage op kladblok kopieert en vanuit kladblok dan weer alles kopiëren en terugzetten op de crewpage en dan even kijken hoe het staat.
-
Is goed. Ik zal vandaag eens kijken. Je hoort me wel via WhatsApp indien het weer normaal is.
-
Het lukt niet. Van zodra ik de crewpage veranderd hebt verdwijnen de codes die je schrijft op je page ineens. Code is wel nog actief maar als ik vet gebruik komt rood terug tevoorschijn... Nog iets wat mensen van GB zonder IQ verneukt hebben.
-
Blijkbaar werken alleen de codes als je ze op het blad invult van je page. Echter werkt vet en onderlijnd niet samen... Kan dicht. Toch allemaal nutteloos.
-
@furrax_nl
Haha, is goed hoor Sjan
Die 'crew van...' crews zijn waarschijnlijk gebruikers die zelf voor deze crewnaam gekozen hebben.