WK 2018
-
Polen gaat het worden, let maar op.
-
Iets zegt me dat Kroatië of Mexico het gaat winnen. Helaas zijn mijn voorspellingen bijna nooit betrouwbaar.
-
moet je ook niet zulke domme voorspellingen doen
-
@sirclitjeslikker_nl said in WK 2018:
en Sane.
Nemen ze niet eens mee, weirde shit, die is toch beter dan Draxler?
-
@dominicm_nl said in WK 2018:
moet je ook niet zulke domme voorspellingen doen
Wie gaat het volgens jou winnen dan?
-
@seanfighter_nl
Habsburgse Rijk -
@suiz-luárez_nl Ja, snap niet waarom ze niet allebei mee zouden kunnen. Muller is niet op zijn best op de vleugel maar een killer op 10. Als je liever met Ozil speelt kan Muller ook spits, er is niet echt een wereldspits meer die dan buiten de boot valt.
Kijk niet echt Bundesliga. Ik vind Sane heel erg goed, verwacht wel dat die Julian Brandt dan een wereldtalent is als hij hem er uit houdt. Marco Reus op de flank is natuurlijk ook wel vermakelijk gelukkig.
-
Echt de grootste blunder sinds het opeisen van Sudettenland als je het mij vraagt
-
@sirclitjeslikker_nl said in WK 2018:
Sudettenland
Als we het over Sudetenland hebben, dat was toch vrij succesvol? Zou sws Brandt meenemen omdat je dan kan zingen dat ie on fire is.
-
@l-r-van-kessel_nl wat een lachertje
-
@timeenennaam_nl Oh ja foutje, dat pikten de geallieerden nog, had ff in mijn hoofd zitten dat dat tot het ontstaan van een westfront leidde. Hoe kan ik op een historisch correcte manier dan toch erg geestig uit de hoek komen? De aanval op Stalingrad?
-
@sirclitjeslikker_nl
Ardennenoffensief was wel een blunder: grootscheepse aanval op Geallieerden, terwijl de Russen al tot Warschau zijn gevorderd. Of het echt geestig weet ik niet -
Oh shit je hebt Tim getriggerd
-
Nja mijn standaard ligt vrij laag. Als er dan een stukje nazisme om de hoek komt kijken triggert dat het beetje puber dat ik nog in me heb zitten wel.
-
Rusland - Saudi is om te huilen, Saoedi-Arabië is niveautje Topklasse.
Ook leuk zijn die reclames in de rust waar steeds schijtlollig wordt gerefereerd naar het feit dat NL er niet bij is...
-
Dit soort wedstrijden gaat qua niveau nergens over inderdaad. Pas na de groepsfase zal het echt leuk worden
-
@suiz-luárez_nl Morgen Spanje-Portugal word ook wel interessant denk ik. 2 of 3 -0 voor Spanje
-
Beide teams gaan toch easy door, dus staat weinig op het spel
-
Nu wat poules her en der ingevuld..
Polen maakt best kans om 1e te worden in poule H, spelen ze in de 2e ronde tegen Engeland, die kunnen ze verslaan...Waardoor ze ook een goede kans hebben in de kwartfinale..
Eindigen die Polen dalijk bij de eerste 4...
Brazilie-Duitsland is gewoon reeele kans in de achtste finales en dan is Duitsland uitgeschakeld...
Kleine site note...Zuid-Amerikaanse landen zijn NOOIT WK geworden in Europa....
Frankrijk, Spanje (mits gezeik met BC geen invloed heeft), Brazilie zijn in mijn ogen de grootste kanshebbers..die Belgen ook natuurlijk, alleen die komen Frankrijk onderweg tegen..en dan is het waarschijnlijk einde verhaal..
-
@l-r-van-kessel_nl "spelen ze in de 2e ronde tegen Engeland, die kunnen ze verslaan...Waardoor ze ook een goede kans hebben in de kwartfinale.."
ik snap deze logica niet