[AN] Bug opstelling: spits gaat telkens in het doel staan
-
Managernaam:
Clubslot: (slot 1, slot 2, slot 3, slot 4) slot 1
Datum en Tijd van het optreden van de bug: 14-6-2018 om 18:54 ontdekt
Team: El Mokawloon
Competitienummer: 679607
Server: Diego
Screenshot(s):
Welk apparaat: Android
Bug/Fout stap voor stap beschrijving:
Ik heb een spits die ik wil inwisselen voor een andere speler.
Ik klik op de spits en kies een andere aanvaller die ik wil opstellen.
Normaal gaat die ene ingewisselde spits in het doel staan.
Maar nu gaat de keeper uit het veld (dus niet naar de bank) en gaat de ingewisselde spits in het doel staan.Overige opmerkingen:
- Ik gebruik 433. Met de opstelling 4231 heb ik dit probleem tot zoverre niet
- Op site geen problemen
***Voor bugs gerelateerd aan de iOS en Android app, graag toevoegen:
Merk + type toestel: Lenovo nogwat
OS (besturingssysteem) Versie: 7.1.1
OSM App Versie: 3.4.01.1 -
Aanvullende informatie:
als ik Jovic (de spits die nu in het doel staat) wilt vervangen voor een echte keeper, blijft hij in het doel staan
De keeper heeft vervolgens een blauw shirt aan, als Jovic de keeperspits. -
Misschien dat als je de hele opstelling wist en alle spelers weer opnieuw opstelt, het probleem verhelpt?
-
Nee, dat had ik al geprobeerd via de website. Waarna ik opnieuw via de app al mijn spelers had ingevoerd. Vervolgens had ik dit opnieuw getest en kreeg ik hetzelfde probleem weer.
Overigens kan je in android niet alle spelers in 1x verwijderd, dat moet één voor één. En die op de bank zitten kunnen eigenlijk nooit weggehaald worden. (of ik weet niet hoe. )
-
Oké thanks. Zeer vreemde bug. Ik ga hem voor je doorgeven aan Gamebasics.
-
Dankje.
Even een update: het is erger geworden. Alsof het een virus is.- Als ik een verdediger wissel, dan gaat de keeper op de reservebank van de verdediger zitten
- Bij het wisselen van een middenvelder, gaat de aanvaller op de bank van de verdediging zitten, waarna een verdediger op weer op de positie van de aanvaller gaat spelen.
- En zo zijn er nog meer rare dingen die ineens gebeuren qua opstellingen.
Snap je het nog? Ik snap het namelijk zelf al niet meer.
-
Misschien gebruikt de engine deze manier om je te vertellen dat je niet meer met 433 moet gaan spelen Haha, zeer bizarre bug dit. Ik zal deze nieuwe eigenaardigheden ook vermelden in het interne topic.
-
Dit ligt nu bij de devs om gefixt te gaan worden.
-
@voske2704_nl said in [AN] Bug opstelling: spits gaat telkens in het doel staan:
Nee, dat had ik al geprobeerd via de website. Waarna ik opnieuw via de app al mijn spelers had ingevoerd. Vervolgens had ik dit opnieuw getest en kreeg ik hetzelfde probleem weer.
Overigens kan je in android niet alle spelers in 1x verwijderd, dat moet één voor één. En die op de bank zitten kunnen eigenlijk nooit weggehaald worden. (of ik weet niet hoe. )
je kan de bankspelers ook 1 voor 1 verwijderen, werkt precies hetzelfde als hoe je de basis spelers verwijderd.
-
Heb je nog steeds last van deze bug?
-
Nee al een hele poos niet meer. De competitie waarin het voordeed is al afgelopen zelfs.
Wist niet dat deze topic nog open stond, anders had ik dit natuurlijk al eerder aangegeven. Sorry. -
-
Dit probleem kon je krijgen wanneer je een tragere internetverbinding had. Inmiddels is dit gefixt in versie 3.4.05.2 van de Android app.