WK 2018 toto+competitie
-
NOGMAALS: COMPETITIE START MORGENAVOND (na simulaties)
Sheet + Toto's Zal ik posten zodra alles binnen is.
-
Als reminder.
TRAININGSKAMPEN: UIT
OEFENWEDSTRIJDEN: VERBODEN
CLUBKASCOMPENSATIE: UITWie de sheet wilt bezichtigen en andermans toto wilt bekijken de volgende link:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1TWmk4bOAvrDUp2OL7XJWqWt2XDLeiEe8kKxJDr_LeM4/edit?usp=sharing -
Ik heb tenminste even 1e gestaan.
-
En we zijn live! Tevens hebben we zelfs een beker dus zal daar binnenkort wat meer bekent over maken!
-
Bekerpuntenverdeling is als volgt:
Kwartfinale: 3 punten
Halve finale: 6 punten
Verliezen finalist: 8 punten
Bekerkampioen: 10 puntenTevens is door de vele wijzigingen en afvallers zijn de bonisvragen met wie welke competitie wint vervallen
-
Medard wint sowieso zijn competitie...Denk dat iedereen dat wel zo had..
-
@l-r-van-kessel_nl Daar waar de meningen nog over verdeeld
-
OPMERKING
Vertrigo neemt Termanator over .
-
Eerste tussenstand waar de strafpunten niet in verwerkt zijn, die voeg ik pas aan het eind toe.
-
-
Updates
- Koning Phillip (Colombia) is uit de competitie gestapt en zal daardoor gediskwalificeerd worden.
- LikeABoss010 (frankrijk) zal Straf 1 ontvangen, na gezamenlijk overleg van de 3 juryleden (Peter Osm Master (moderator B), Frituurpannekes (Moderator A) en onafhankelijk lid EstorilAzi) hebben wij besloten deze straf toe te kennen als maatregel voor de 2 oefenwedstrijden die LikeABoss gespeeld heeft.
Morgen zal ik weer eens een update posten van de ranking.
-
Deze ranking is nog zonder strafpunten, deze zullen pas aan het eind verwerkt worden!
-
@frituurpannekes_nl *PowerShot
-
Zonder strafpunten sta ik er nog prima voor
-
@furrax_nl Zal het aanpassen volgende keer
-
@frituurpannekes_nl Anders strafpunten.
-
Met de uitschakeling van Duitsland zijn de kansen van Peter die eerste stond ook meteen geslonken..
-
@l-r-van-kessel_nl Ach ja risico van het vak
-
Ik zal morgen weer is een update plaatsen
-
Gaat morgen worden helaas