Discussie / Tussenstanden topic CK 2018
-
Daar heb je zeker een punt Bas. Ik vind het ook belachelijk dat je in crewbattles, crewcup en andere crew events bewust van een crewgenoot kan verliezen door een losing tactiek in te zetten. Deze rare situaties is ook een van de redenen dat ik zelf weinig interesse meer heb in de crewwereld. Ik heb dan ook slechts 1 of 2 keer meegedaan met de crewcup en misschien een keer een battle gespeeld. Echter mag je in dat soort competities ook geen verdediger in de aanval zetten bijvoorbeeld. Dus wat dat betreft zit er geen verschil tussen wat voor competitie dan ook.
Als laatste wil ik nog even mededelen dat ik vind dat de algemene OSM regels altijd boven de regels van een bepaald event zouden moeten staan. Immers, je speelt die events op het platform van OSM. Het zou dus best raar zijn als je wel wordt gestraft voor het overtreden van een regel die geldt voor het event, maar niet gestraft wordt als je een algemene OSM regel overtreedt.
-
Imperium vs Art of soccer
Uitteam:
DS1, Sydney FC: A touch of magic c + m
DS3, Western Sydney Wanderers: gishes
DS5, Adelaide United: The boss 68
DS7, Newcastle United Jets: Gizmo69
DS9, Wellington Phoenix: PP en Jan Jaap -
@the-best-manager-in-the-world_nl said in Discussie / Tussenstanden topic CK 2018:
Ik sluit me aan op het feit dat het gewoon beter is om het nu te laten zoals het is. Vervelend dat het zo heeft moeten lopen met een battle die op papier in ieder geval voor een lange periode spannend bleef. Echter deel ik wel de mening dat het verstandig is om OFF door te laten gaan, aangezien het gewoon altijd zo is geweest dat als een crew tijdens een battle een lock krijgt, ze ook gewoon gepast ervoor bestraft moeten worden. Je hebt als crew zijnde de taak om elkaar te controleren of er geen illegale activiteiten gebeuren. Soms is dit makkelijker te zien dan andere keren, maar toch.
Hopelijk kan GG in een later toernooi weer laten zien dat ze zeker een crew zijn die erg goed mee kan komen!
Het is in deze tijd van osm 3.0 allemaal wat moeilijker geworden om managers beter te leren kennen en uit te nodigen voor de crew.
En idd er is gecheat en wij als crew hebben hierdoor de kwartfinale gemist. Erg zuur voor ons als crew en hierdoor zullen we even op de blaren moeten gaan zitten.
We hebben nog even geprobeerd gebruik te maken van wat regeltjes om alsnog door te gaan maar das niet gelukt. We wensen OFF veel geluk in het verdere verloop van het toernooi.
Wij hebben gepraat met de desbetreffende managers en ze hebben aangegeven het niet meer te doen. Als persoon zijn ze allebei erg leuke en toffe gasten en hierdoor zijn het niet ineens bullebakken geworden. Ze verdienen nog een kans bij ons. We zullen uiteraard dit probleem gaan bespreken in onze crew dat we beter niet meer in elkaars competitie kunnen gaan zitten en mocht het wel zo zijn dan geen streken meer uithalen.
Hoop dat hiermee het laatste nu gezegd is en wensen de overige kwartfinalisten s6.PS. Ik hoop echt dat als dit nog een keer gebeurt bij welke crew dan ook. Dat een speler eerder een bann krijgt want dit was gewoonweg veel te laat en belachelijk voor woorden. Blunder eerste klas in onze ogen.
-
Lineup LFS tegen KL
DS1: The best manager in the world (C)
DS3: @coachmaster7_NL
DS5: @maricja_NL
DS7: @Genious18_NL
DS9: @putse-boys_NLVeel succes gewenst aan KL! Deze battle gaat een pareltje worden!
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Iedereen van de line-up toegevoegd! Om 21:15 uur morgenavond gaat het dak eraf!
-
CK2018 - Laatste 8: Goodfellas vs Online Football Federation
Thuisteam:
DS1 - Brisbane Roar - Powershot Stef
DS3 - Melbourne City - Dave Jansen
DS5 - Melbourne Victory - Robbiebb (c)
DS7 - Perth Glory - gna gna gna
DS9 - Central Coast Mariners - Memphis United -
Line-up OnlineFootballFederation:
Uitteam:
DS1, Sydney FC - mrtgll33 test
DS3, Western Sydney Wanderers - Silvester J (M)
DS5, Adelaide United - MartijnFC
DS7, Newcastle United Jets - sir.himself (C)
DS9, Wellington Phoenix - Joost Sœter -
CK2018 - Laatste 8:
Imperium vs Art of soccerThuisteam:
DS1 - Brisbane Roar - Mark_van_V
DS3 - Melbourne City - Harbert
DS5 - Melbourne Victory - Sanderjep15 (C)
DS7 - Perth Glory - Renkie
DS9 - Central Coast Mariners - Santheman11 -
@fc-eddie_nl Zolang je maar bij JR blijft.
-
CK2018 - Laatste 8: OSU vs OSP
Uitteam:
DS1 - Sydney FC - @stannleyy_NL (C)
DS3 - Western Sydney Wanderers - @Dammy111_NL
DS5 - Adelaide United - @grootegastking_NL
DS7 - Newcastle United Jets - @jeffrey-tonder_NL (M)
DS9 - Wellington Phoenix - @wingie85_NLSucces iedereen!
-
Overzicht overtredingen
Battle 11
OSM Strikers Pro Squad
-50, line up te laat gepost -
Heel goed, keihard aanpakken die lui!
-
Line-up OnlineFootballFederation:
Uitteam:
DS1, Sydney FC - sir.himself (C)
DS3, Western Sydney Wanderers - Silvester J (M)
DS5, Adelaide United - MartijnFC
DS7, Newcastle United Jets - Jay Rolla
DS9, Wellington Phoenix - Joost SœterDoor privéomstandigheden zijn we genoodzaakt de line-up aan te passen. We accepteren de straf.
-
@keejos_nl goed bezig Jurgen. Fijne battle iedereen...
-
Overzicht overtredingen
Battle 9
Online Football Federation
-50, wijzigen line up na de dead lineBattle 11
OSM Strikers Pro Squad
-50, line up te laat gepostBattle 12
Looking for Silverware
-50, wijzigen line up na de dead line -
@rawstyler_nl-0 ooit kom ik je een keer tegen he dus oppassen jij!:P
-
Vanavond beginnen. Succes allemaal