Voetbal: De Nederlandse competities
-
@bringdaruckus_nl Gravenberch mag best op z'n 17e debuteren hoor, maar bedoel meer het feit dat die niet gaat verlengen naa zijn jeugdcontract. Siertuin heet zo omdat mijn autocorrect dat altijd deed, nu is het een beetje een inside joke geworden bij mijn maten.
Ekkelenkamp type de Ligt, al wordt die nu op het middenveld gebruikt. Hij is lang, technisch goed en sterk voor zijn leeftijd.
-
@hap-slik-weg_nl said in Eredivisie:
@bringdaruckus_nl Gravenberch mag best op z'n 17e debuteren hoor, maar bedoel meer het feit dat die niet gaat verlengen naa zijn jeugdcontract. Siertuin heet zo omdat mijn autocorrect dat altijd deed, nu is het een beetje een inside joke geworden bij mijn maten.
Ekkelenkamp type de Ligt, al wordt die nu op het middenveld gebruikt. Hij is lang, technisch goed en sterk voor zijn leeftijd.
De Ligt vind ik fysiek sterk voor zijn leeftijd, ekkelenkamp gemiddeld. Technisch vind ik het persoonlijk helemaal niets. Zie hem vooral als een loper die tactisch weet wat hij moet doen maar verder niks speciaals
-
@hap-slik-weg_NL
Dennis Johnson is niet eens mee op trainingskamp. Zo'n beetje heel jong ajax en half jo19 zijn mee. -
Ach nog 2 jaar dan komen Jan Vertonghen en Suarez terug naar huis ...
Dat Feyenoord trouwens bezig is met Sigthorson als opvolger van Jorgenson is wel weer opmerkelijk.
-
@l-r-van-kessel_nl Denk niet dat Suarez komt, Jannetje zie ik nog wel komen.
-
Ik zie Suarez nog eerder terugkomen naar Liverpool.
-
@furrax_nl
Is ook gerefereerd aan zijn uitspraken, welke hij zelfs vorig jaar nog heeft herhaald..
Hij wil in Europa afsluiten bij Ajax en erna eventueel nog in Uruguay.. Dat dit op zijn 42e is, is ook nog acceptabel
Met de transfer van Tadic zijn die Duitsers ook weer een stapje dichterbij het faillissement, ze dreigen ook om dit te gaan aanvragen als de gemeente Enschede niet garant wil staan (Emmen supporters letten jullie op!)..
-
@your_worst_nightmare_nl said in Eredivisie:
Ik wel, zeer content dat je De Graafschap niet op een nacompetitieplekkie zet.
Shittt jullie hebben gewoon 7 spelers van Zeeburgia onder contract. Gekke dingen man. Alleen daarom gun ik jullie zwaar om erin te blijven. Zou leuk zijn als jullie er nog 3 halen kan de graafschap een hele elftal behalve de keeper met een Zeeburgia verleden opstellen.
-
Aight aight Tadic al binnen en Blind komt ook nog. Het duurde een jaar of 6 maar Overmars begint het te begrijpen.
-
@suiz-luárez_nl Blind wordt wel overkill. Eiting/de Jong/de Jong/Schone/vdBeek/Labyad/Tadic/(Ziyech)/Blind. Zou ook sprake zijn van Rojo.
-
Ach, het is bij grote clubs heel normaal dat zeeën met talenten zich niet optimaal ontwikkelen omdat je nu eenmaal ook goede bankzitters nodig hebt en dat culthelden / eindbazen alla Schone op een dag buiten de basis vallen.
Ik maak me er meer druk om de te lage bezetting van de aanval dan over de te hoge van het middenveld.
-
Blind kan ook centraal achterin spelen naast De Ligt
-
Ik denk dat van Labyad / Tadic wel een van de twee op de vleugel beland. Ik denk niet dat Bande goed genoeg is. Siem de Jong kan echt niet meer, die moet je alleen opstellen als huntelaar en dolberg allebei geblesseerd/geschorst zijn. Eiting vind ik ook niks. Blind op CV gruwel ik al helemaal van.
-
Schuurs-De Ligt zou al basis materiaal moeten zijn en dan heb je evt Wober en Veltman nog. Mocht die laatste weggaan kopen we vast ook wel weer wat terug.
Labyad-Dolberg-Neres klinkt wel ok. Vrees wel van die wanhoopswissels bij 2-1 achter, alsof een Cerny of Bande dan ff het verschil moet gaan maken..
-
Veltman is er pas na de winterstop weer hè. Wöber heeft het slecht gedaan afgelopen seizoen, moet echt een stuk beter. Van Schuurs verwacht ik niet dat ie direct vanuit de Jupiler League bij Ajax 1 in de basis meedraait.
-
@bringdaruckus_nl said in Eredivisie:
Ik denk dat van Labyad / Tadic wel een van de twee op de vleugel beland.
Tadic linksbuiten ja, Labyad op de bank.
Onana
Mazraoui - De Ligt - Blind - Tagliafico
Frenkie - Schöne - Vd Beek
Neres - Dolberg - TadicZo zou ik het doen
-
@Luis_Suarez_NL Ajax kennende qua blessures is Veltman er het hele seizoen eruit. Je kan er standaard 2 maanden bij optellen.
Ik vind die as echt te traag gewoon. De kans dat Labyad op de bank beland is nihil. Ik zie hem trouwens wel graag in de basis
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
Schuurs-De Ligt zou al basis materiaal moeten zijn en dan heb je evt Wober en Veltman nog. Mocht die laatste weggaan kopen we vast ook wel weer wat terug.
Labyad-Dolberg-Neres klinkt wel ok. Vrees wel van die wanhoopswissels bij 2-1 achter, alsof een Cerny of Bande dan ff het verschil moet gaan maken..
Cerny duurt ook nog wel een paar maanden. Dus daar hoef je voorlopig niet bang voor te zijn
-
Onana
Neres - Dolberg - Tadicbijna goed, ik zou het zo doen.
Onana
Veltman - De Ligt - Blind - Tagliafico
Frenkie - Tadic - Vd Beek
Neres - Dolberg - Labyad -
@dave-jansen_nl said in Eredivisie:
Onana
Neres - Dolberg - Tadicbijna goed, ik zou het zo doen.
Onana
Veltman - De Ligt - Blind - Tagliafico
Frenkie - Tadic - Vd Beek
Neres - Dolberg - LabyadJij zou Veltman op krukken het veld insturen?