Crew ranking
-
Waar kun je de crew ranking zien, of een overzicht van alle crews, of is dit niet mogelijk?
-
Rechtsboven (tussen het OSM logo en je managernaam) zou je de crewranking moeten kunnen vinden. Voorheen zag je daar een schild staan. Geen idee of dat er nog steeds is, maar daar vind je alles over de crews.
-
@fc-eddie_nl Ik kan daar alleen maar op Aanbevolen klikken en op Zoeken
-
Wanneer je dan in het zoekscherm de naam van een crew in typt, kom je op hun crewpagina terecht. Vervolgens klink je op een van de tabbladen met ranking en je ziet het overzicht van de crewranking.
Beetje omslachtig als je nog niet in een crew zit.
-
@joost-sœter_nl Top! Die zocht ik.
Wellicht is het meteen een idee om daar meer info te bij vermelden waar je ook op kunt sorteren, zoals oprichtingsdatum en crewpunten. Ik vind het er nogal krom uit zien dat er nu alleen managerpunten staan (ik neem aan dat dit het gemiddelde van de leden is) -
@Joost-Sœter_NL Thanks
De crewranking op de website is nog van de oude manier met inderdaad het gemiddelde aantal managerpunten van alle leden. Al klopt deze lijst waarschijnlijk niet meer volledig, want deze wordt niet meer automatisch geüpdatet. Nu het crewduel systeem ook live is op de website, ga ik er vanuit dat de crewranking uiteindelijk ook aangepast gaat worden zoals die nu op de app te zien is.
De sorteer suggesties en de omslachtige manier om de crewranking te kunnen zien als je crewloos bent zal ik even aankaarten. Dit moet een stuk makkelijk kunnen inderdaad.
-
Op de app zie ik al helemaal geen crew ranking, moet ik daarvoor eerst in een crew zitten?
-
@youtube_nl
Ja, op het moment dat je in een crew zit dan kun je in het crewmenu de Top 100 bekijken die gebaseerd is op de resultaten van de nieuwe Crewduels. -
Zoekscherm? Waar staat dat? Zou graag bepaalde crews opzoeken zonder die ganse lijst te moeten doorzoeken. Btw, gaat er nog iets gedaan worden tegen crews met 5 leden? Er zijn veel te veel crews. Blijkbaar zijn alle eisen weggevallen op een crew te starten. Nu lijkt het een amateuristische zooi.
-
@furrax_nl
Zo te zien is er geen manier om te zoeken op crews als je in een crew zit. Ik zal dit ook even doorgeven. Ook wel handig om te hebben. Al kan je natuurlijk via het profiel van een manager naar het profiel van zijn/haar crew gaan.
De vereiste minimaal aantal leden om in de crewranking te worden opgenomen is 5. Voor de rest is er een andere vereiste, en dat is dat een gebruiker een x aantal wedstrijden moet hebben gespeeld om een crew te kunnen joinen/er zelf een aan te maken. De crewwereld zat altijd een beetje verstopt op OSM. Met de implementatie van de crewduels en het niet meer automatisch verwijderen van crews, hoopt GB dat er meer crews komen die ook meer actief gaan zijn.
-
Ik vind het zoals het er nu uit ziet niet erg 'uitnodigend' om een crew te joinen. Wat Furrax zegt ziet het er niet professioneel uit.
In ieder geval prima dat ik, weliswaar met een vreemde omweg, nu een crewlijst kan bekijken, waar niet eens meer het logo van crews bij staat. -
@youtube_nl Veel te druk. Vroeger had je 300/350 crews. Nu meer dan 4000. Belachelijk.
-
Nog een toevoeging. Als je scrolt door de crews en je drukt op een crew die nummer 189 is op de ranking. Je kijkt en gaat terug en je bent meteen terug op de eerste pagina... Kan men niet instellen dat je terug gaat naar de pagina waar je gestopt bent met scrollen?
-
@furrax_nl said in Crew ranking:
Nog een toevoeging. Als je scrolt door de crews en je drukt op een crew die nummer 189 is op de ranking. Je kijkt en gaat terug en je bent meteen terug op de eerste pagina... Kan men niet instellen dat je terug gaat naar de pagina waar je gestopt bent met scrollen?
Dat ik jou nog is mag betrappen op een slimme opmerking
-
@de-boterbloemen_nl Alsof ik domme opmerkingen geef.
-
@furrax_nl said in Crew ranking:
Deze ook doorgegeven. Al lijkt het mij persoonlijk veel overzichtelijker om een pagina indeling te gaan gebruiken. Met 50 crews per pagina hoef je zo een stuk minder te scrollen.
-
@youtube_nl said in Crew ranking:
Ik vind het zoals het er nu uit ziet niet erg 'uitnodigend' om een crew te joinen. Wat Furrax zegt ziet het er niet professioneel uit.
In ieder geval prima dat ik, weliswaar met een vreemde omweg, nu een crewlijst kan bekijken, waar niet eens meer het logo van crews bij staat.Klopt, er moet nog het nodige aan veranderd gaan worden. Gamebasics weet dit ook en zijn daar mee bezig. Alleen gaat dit in kleine stapjes.
-
@fc-eddie_nl Die pagina-indeling is er toch?
-
@furrax_nl
Op website in ieder geval niet. Je krijgt wel 50 crews te zien en kan daarna op 'meer crews tonen' klikken, maar die komen dan direct onder die 50 te staan. Daardoor ben je continue aan het het heen en weer scrollen. Geen idee hoe dit op de app is.
-
@fc-eddie_nl Op de app zie ik dat niet eens maar zoals ik al zei. Laat dat idee maar komen dat je niet meteen teruggaat naar de eerste pagina maar naar de pagina waar je was.