• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Foutmelding bij aanmaken competitie

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
3 Posts 2 Posters 437 Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Eternity Ass_NLE Offline
    Eternity Ass_NLE Offline
    Eternity Ass_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

Hoi allemaal,

Ik kon geen passend, oud topic vinden dus hopelijk is t in orde zo.

Als ik, op mijn hoofdslot, een nieuwe competitie wil aanmaken, krijg ik bij sommige competities die ik selecteer, de volgende foutmelding:

Oeps
    We kunnen je competitie niet starten omdat je competitie niet privé kan zijn als je deze tools hebt uitgeschakeld.

Ik wil de competitie echter niet prive hebben. En wat ik ook doe, het is niet op te lossen.
    Dit komt voor bij competities onder Speciale competities.
    Het vreemde is dat ik de ene competitie zonder probleem kan starten terwijl dat voor andere in die categorie niet op te lossen is.

Wat kan ik doen?

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to Eternity Ass_NL on last edited by FC Eddie_NL

@eternity-ass_nl

Ik vermoed dat dit door de onderstaande drie zaken komt:

1. Bij een aantal speciale competities zijn transfers mogelijk.
    2. De instellingen die je maakte voor je seizoen worden automatisch overgenomen wanneer je je seizoen wilt verlengen.
    3. Het uitzetten van transfers valt onder de zogenaamde geavanceerde instellingen. Bij het uitzetten van een of meerdere geavanceerde opties komt de competitie automatisch op privé te staan en is de competitie het gehele seizoen gesloten.

Ik vermoed dat je probleem nu komt doordat je in een competitie speelt waar transfers niet mogelijk zijn. Het knopje 'transfers' staat dus uit. Wanneer je nu de instellingen maakt voor volgend seizoen, worden deze instellingen dus automatisch gekopieerd voor je volgende seizoen. Als je je competitie dan wilt verlengen naar een speciale competitie waarbij transfers wel mogelijk zijn, staan de transfers dus uit voor je competitie en is er een geavanceerde instelling gebruikt. Je competitie staat dan dus automatisch op privé en kan niet open gezet worden.

Als je je competitie open wilt hebben, zal je de transfers moeten aanzetten. Dit kan je doen via de knop 'geavanceerde tools'. Deze knop staat boven de knop waar je de Bosscoins kan betalen om je seizoen te verlengen. Schuif die knop om zodat de transfers aan staan. Als het goed is moet deze foutmelding dan niet meer verschijnen bij de speciale competities waarbij wel transfers gedaan kunnen worden.

1 Reply Last reply
    0
  • Eternity Ass_NLE Offline
    Eternity Ass_NLE Offline
    Eternity Ass_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

Ah, okay. Dank je wel. Dan ga ik dat proberen!
    Jammer dat het niet op een wat simpelere manier kan, maar goed...
    We zullen zien.
    Bedankt voor de hulp!

1 Reply Last reply
    0

• Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags