Melden van cheater om andere reden dan meerdere accounts / illigale transfers
-
Onlangs plaatste ik net voor de start van mijn wedstrijd een besloten training + een trainingskamp, nauwelijks enkele seconden later ontving ik de melding dat mijn tegenstander van die dag ook een trainingskamp geplaatst had. Op zich kon dit toeval zijn, maar vond dit toch vreemd en vooral een enorm snelle tegenactie. Ik vertelde dit vervolgens tegen een bevriende manager. Gisteren vond de wedstrijd tussen mijn bevriende manager en de manager in kwestie plaats. Mijn bevriende manager plaatste net voor de aftrap een besloten training + trainingskamp en ook hij kreeg nauwelijks enkele seconden later de melding van een trainingskamp door de manager in kwestie.
Nu heb ik de manager aangegeven als cheater maar ontving ik het bericht dat er onvoldoende bewijs was. Toch vind ik dit bijzonder vreemd. Wij vermoeden dat de manager op oneerlijke wijze weet heeft van trainingskampen tegen ondanks het plaatsen van een besloten training. Is dit effectief mogelijk?
Ik vermeld de naam van de manager nog even niet voor het geval dat dit effectief tweemaal een enorm groot toeval was.
-
@sprbosko_nl Had je niet eerst een trainingskamp gedaan en toen een besloten training? Want dan kan het namelijk zo zijn dat de speler er een melding van krijgt op zijn mobiel. Meestal als iemand een besloten training doet zit daar ook een trainingskamp achter.
-
@sprbosko_nl Er heeft een kleine periode een bugje gespeeld dat bij het zetten van een besloten training je tegenstander de melding krijgt dat er een trainingskamp tegen diegene is ingezet. Ik denk dat jullie hier ook last van hebben gehad.
Ik heb het nu al een tijdje niet meer gezien dus ik ga er vanuit dat dit inmiddels is opgelost. -
@tim3838_nl neen, effectief eerst een besloten training gedaan. Had dit eerder ook al eens aan de hand dus had ik er extra opgelet.
-
Zie de reactie van gna gna gna. Door de bug kreeg je tegenstander te zien dat jij een trainingskamp had gezet, terwijl je in feite een besloten training had ingezet. Hierop heeft je tegenstander dus meteen zelf ook een trainingskamp gezet. Deze bug is inmiddels verholpen, dus dit zou niet meer moeten voorkomen.
Dit heeft in ieder geval niets met cheaten te maken.