Voetbal: De Nederlandse competities
-
Iedereen heeft het wel over de Ligt, maar Blom is de ajacied met de beste verdedigende actie. Heerlijk dat die goal werd afgekeurd!
-
Die Boadu is trouwens echt wel een goeie spits. Veel beter dan een Sierhuis. Jammer dat hij nooit de overstap wilde maken in de jeugd naar Ajax
-
Blom had die Van Ooijen ook wel even rood mogen geven, verder prima gedaan ja. Hij had er wel VAR voor nodig want zelf is ie blind
-
@suiz-luárez_nl
Over Blind gesproken. Na iedere wedstrijd vind ik het meer geldverspilling dat er 16 miljoen voor is betaald. Voor dat geld kon er toch wel iets beters gekocht worden -
@bringdaruckus_nl said in Eredivisie:
@suiz-luárez_nl
Over Blind gesproken. Na iedere wedstrijd vind ik het meer geldverspilling dat er 16 miljoen voor is betaald. Voor dat geld kon er toch wel iets beters gekocht wordenVind hem ook niet geweldig spelen. Het is sowieso geen uitblinker, dus voor dat geld had ik hem nooit gekocht (zoals ik al meteen zei). Vind het wel een klasse speler voor Ajax normaal gesproken, maar als je dit soort exorbitante bedragen neerlegt mag je idd meer verwachten.
-
@suiz-luárez_nl
Gelukkig was Tadic wel echt een koopje. Al kostte hij 5 miljoen meer was het nog een topaankoop geweest -
Zou Wannes nog leven, ik mis zijn MUFC analyses. Mjah soit
-
Leeft Fred nog, kun je je beter afvragen
-
Ohja die ging ie doodmaken
-
Zoet bewees maar weer eens wat voor ontiegelijke kneus het is zeg... Overschatte boer..
Gelukkig wonnen ze wel met 2-3...PSV heeft nu eigenlijk het omgekeerde van de meeste clubs : Goede backs maar een verschrikkelijk hart achterin + keeper die er niks van bakt..
Angelino en Dumfries waren wel On Fire ..benieuwd hoe die angelino zich houd als die moet verdedigen.. -
@sirclitjeslikker_nl #lol ja die ging indd dood
Neem aan dat Fred in een kelder is begraven en Wannes ondergedoken
-
@l-r-van-kessel_nl Dumfries bakte er juist niks van, weet niet welke wedstrijd jij hebt gekeken
-
Ik wisselde het af met een progamma op 3 waar downies een restaurant runden...weinig verschil overigens met de psv supporters die af en toe in beeld waren trouwens, daar zat ook een donkere jongen bij die waarschijnlijk op Dumfries leek en zijn handen verbrandden aan een heet boord, dus misschien ben ik dan in de war op welke manier hij on fire was
Nee heb Dumfries op één actie beoordeeld dat die lekker op stoom was op rechts in de 2e helft.
-
't zou me niet verbazen als we het vandaag verkloten, maar miss heb ik ook wel te lang geen seks gehad. Echt een ziek aanvallende opstelling ook met Frenkie op 4 tegen dit team met deze voorsprong. Maja, miss bakken die Wober en Schuurs en gewoon niet zoveel van op de training.
-
@sirclitjeslikker_nl
waar zie jij een opstelling met frenkie op 4? -
AD zei dat Frenkie op 4 zou spelen, maar zoals gebruikelijk zit het AD ernaast. Wöber speelt. Hopelijk dan Wöber op 4 en Blind linksback, want andersom vond ik de laatste keer geen succes.
-
Ok prima dan (y)
-
Laatste keer dat we zo dominant waren in een uitwedstrijd tegen een team van enige statuur moet 5 seizoenen geleden zijn geweest, en dat was tegen 10 man...
Zou vandaag iig mooi mee genomen zijn als 1vd3: Bate, PAOK, Rode Ster de CL haalt zodat Valencia opschuift naar pot 3.
-
Ajax mag er wel 2/3 spelers bijhalen. Liefst een buitenspeler, spits en een verdedigende middenvelder. Ook met oog op volgende seizoen waar Ajax sws leeg gaat lopen
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
Zou vandaag iig mooi mee genomen zijn als 1vd3: Bate, PAOK, Rode Ster de CL haalt zodat Valencia opschuift naar pot 3.
Rode Ster heeft Salzburg uitgeschakeld, wat in alle opzichten gunstig is voor ons. Valencia schuift door naar pot 3, en Nederland is Oostenrijk voorbij op de coëfficiëntenlijst