Voetbal: De Nederlandse competities
-
Wat dacht jij dan? Cillessen is by far de beste Nederlandse keeper
-
@suiz-luárez_nl Ik dacht dat Zoet ook kansen kreeg.
-
@furrax_nl
Zoet is zwaar overschat, bakt er geen reet van..Zelfde verhaal als Veltman, (sub)top-clubs zal die nooit de nummer 1 worden.
Leuk voor Toulouse, Las Palmas, Derby County..
Cillessen is de logische en enige nummer 1 die we hebben, zie het liefst Stekelenburg en Vorm als nummers 2 & 3 erbij. Of eventueel Bijlow als 3e keeper.
De amateurs van Denemarken hebben het trouwens toch nog redelijk gedaan tegen Slowakije gisteren met slechts 0-3.
-
@furrax_nl said in Eredivisie:
Cillessen eerste keeper Oranje.
Fuhrax, hou je lekker bezig met België ofzo.
-
Zullen we Strootman, net als Sneijder, gewoon nooit meer oproepen? Frenkie is nu al 10x zo goed.
-
Ja Kevin in Oranje is niet echt een succes...verschrikkelijk toch vreemd dat ze hem steeds blijven opstellen. (Bedoel Kef, je bent een aardige gast , kan geweldig ballen maar in het Nederlands elftal komt het er gewoon niet uit ...eventueel tijdens het interland weekend gewoon bij vv. Bolnes mee ballen?)
De nieuwe generatie voor Oranje staat ook weer klaar, zo gaat het altijd met even een minder tussenjaar helaas...
Matthijs, Frenkie, Bergwijn, Kluivert, van Dijk, Depay zullen met 4 jaar hele grotere meneren zijn *tuurlijk van Dijk is al de duurste verdediger maar toch
We missen alleen nog een superkeeper voor de toekomst (al kan Cillessen hopelijk gewoon mee tot zijn 37e zoals het er op dit moment uitziet) en een spits..al bestaat de ouderwetse spits niet meer in het hedendaagse voetbal, dus allemaal snelle jochies voorin dan hebben we ze al...
Als Bazoer toch nog blijkt te ontpoppen zijn we bijna het nieuwe Frankrijk...
-
@suiz-luárez_nl
Vormer mag ook wel thuisblijven.Is het de bedoeling dat iedere Nederlandse profvoetballer minimaal 1 cap heeft ofzo. Zo lijkt het wel soms
-
@l-r-van-kessel_nl said in Eredivisie:
We missen alleen nog een superkeeper voor de toekomst
Cillessen zit maar net onder de wereldtop, daar zal het echt niet aan liggen. We hebben goede aanvallers en met name spitsen nodig, want die hebben we geen.
-
@bringdaruckus_nl Vormer oproepen en dan ook nog in de basis zetten is inderdaad lachwekkend. Tegen Frankrijk zou ik voor de verandering de beste 11 de wei insturen:
. - - - - - - - - - Cillessen
. - - -De Ligt - De Vrij - Van Dijk
Janmaat - - - - - - - - - - - - Tete
Wijnaldum - F. de Jong - Pröpper
. - - - Memphis - Promes -
@bringdaruckus_nl said in Eredivisie:
@suiz-luárez_nl
Vormer mag ook wel thuisblijven.Is het de bedoeling dat iedere Nederlandse profvoetballer minimaal 1 cap heeft ofzo. Zo lijkt het wel soms
Je bedoelt Vurmer?
-
@suiz-luárez_nl said in Eredivisie:
@l-r-van-kessel_nl said in Eredivisie:
We missen alleen nog een superkeeper voor de toekomst
Cillessen zit maar net onder de wereldtop, daar zal het echt niet aan liggen. We hebben goede aanvallers en met name spitsen nodig, want die hebben we geen.
Hij zegt ook de toekomst he. Niet iedere keeper is Buffon die op zijn 40e nog goed is. Cillessen is toch al zo'n 10 jaar ouder dan bv de Ligt en Kluivert.
-
@bringdaruckus_nl Vormer oproepen en dan ook nog in de basis zetten is inderdaad lachwekkend. Tegen Frankrijk zou ik voor de verandering de beste 11 de wei insturen:
. - - - - - - - - - Cillessen
. - - -De Ligt - De Vrij - Van Dijk
Janmaat - - - - - - - - - - - - Tete
Wijnaldum - F. de Jong - Pröpper
. - - - Memphis - PromesKoeman heeft het over Blind op linksback opstellen tegen Mbappe... Het schijnt dat Mbappe enorm uitkijkt om tegen Nederland te spelen nadat hij dit nieuws hoorde.
-
Hij zegt ook de toekomst he. Niet iedere keeper is Buffon die op zijn 40e nog goed is. Cillessen is toch al zo'n 10 jaar ouder dan bv de Ligt en Kluivert.
Ja oke maar Cillessen is 29, kan nog wel zeker een jaar of 6 mee. Dus dan moeten we nu kijken naar 13- en 14-jarigen toptalenten die hem kunnen opvolgen, daar heb ik weinig zicht op en ik denk jij ook. Valt weinig over te zeggen dus
-
Ja oke maar Cillessen is 29, kan nog wel zeker een jaar of 6 mee. Dus dan moeten we nu kijken naar 13- en 14-jarigen toptalenten die hem kunnen opvolgen, daar heb ik weinig zicht op en ik denk jij ook. Valt weinig over te zeggen dus
13/14 is ook wel erg jong, dan zijn ze over 6 jaar pas 19/20. Een 19/20 jarige onder de lat bij het Nederlands elftal gaat ook wel erg ver tenzij er een Nederlandse Donnerumma zich aandient. Categorie die nu 18/19 jaar is realistischer.
-
De Ligt - van Dijk zou wel een beestenduo zijn waarmee je internationaal voor de dag kan komen en in Frenkie heb ik ook alle vertrouwen. Verder zie ik al dat talent niet echt. Om nou te hopen dat Kluivert een Bergwijn het straks moeten gaan doen
-
Rot toch op man De Ligt is zo giga slecht man die kan der helemaal niks van man wat is die slecht Nederland is altijd blind voor de fouten van jeugdspelers want daar geilen jullie altijd op jullie zien alleen wat ze goed doen maar De Ligt maakt blunder na fout de hele wedstrijd door
-
Wordt jouw moeder nooit moe van jou?
-
@scheeftand_nl said in Eredivisie:
Rot toch op man De Ligt is zo giga slecht man die kan der helemaal niks van man wat is die slecht Nederland is altijd blind voor de fouten van jeugdspelers want daar geilen jullie altijd op jullie zien alleen wat ze goed doen maar De Ligt maakt blunder na fout de hele wedstrijd door
dus eindelijk na jaren eindelijk weer is een echt verdediger die aanvallers echt aanpakt en dan zeg je dit serieus. je had je naam beter scheeloog kunnen noemen ipv scheeftand hahaha
-
Wat een opstelling van Koeman ook weer. Meteen maar ff Frankrijk @1.55 en -1.5@2.55 en -2.5@5.2 gedropt
-
Frenkie staat toch in de basis? die bracht wel weer het verschil met tegen Peru.
hopelijk wel losse bets van je want als combi zit je er met 2 naast