Voetbal: De Nederlandse competities
-
En ook nog rechtsbuiten he, hij is nog enigszins inzetbaar als ie als werkpaardje voor de verdediging speelt, maar rechtsbuiten? Lol
-
@suiz-luárez_nl
dat was echt zo Frank de Boer actie. Iedereen zeuren dat Bergwijn meegenomen moest worden ten koste van Kluivert. Koeman had ze gewoon beide moeten oproepen ipv Vormer. Vormer en Toornstra hebben gewoon 4! caps inmiddels. -
Toornstra had al helemaal niet gescoord, die kan je alleen opstellen tijdens een interland in de kuip...ohnee wacht even, daar word niet internationaal gevoetbald ....
-
Toornstra is wel mijn lievelingskakkerlak
-
Moet Ajax nou opnieuw het Nederlands voetbal op sleeptouw nemen?
Ajax wint van AEK, net als 23 jaar geleden. #AjaxKampioen
-
@spectraaaaa_nl said in Eredivisie:
Moet Ajax nou opnieuw het Nederlands voetbal op sleeptouw nemen?
Zoals de laatste 100 jaar eigenlijk
-
Zo zo, PSV verliest een potje van Barca en Ajax wint thuis van de zwakke broeder en Spectrum heeft het al over sleeptouwen.
-
Je zult morgen als we psv vies hard vernederen wel zien wat het verschil is tussen de twee clubs
-
we?
Please enter a longer post. Posts should contain at least 6 character(s).
-
kakkies ook weer pis mazzel zeg,,, bronckhorst zou een goede zijn voor sparta
-
Opzich wel goed dat Makkelie Ajax in de tweede helft een beetje in bescherming neemt; met het oog op de CL moet hun zelfvertrouwen een beetje aanwezig blijven.
-
Begrijp echt niet wat Eiting elke keer in de basis doet. Prima als hij bekerwedstrijden gaat spelen of de laatste 10 minuten als we met 3-0 voorstaan maar dit kan echt niet.
-
@timeenennaam_nl said in Eredivisie:
we?
Please enter a longer post. Posts should contain at least 6 character(s).
ajax
@timeenennaam_nl said in Eredivisie:
Opzich wel goed dat Makkelie Ajax in de tweede helft een beetje in bescherming neemt; met het oog op de CL moet hun zelfvertrouwen een beetje aanwezig blijven.
De eerste 20 min vooral in mijn beleving. Zelfvertrouwen is bij een club als ajax juist dodelijk. Dadelijk ga je ook zo nonchalant tegen Bayern en Benfica voetballen.
@bringdaruckus_nl said in Eredivisie:
Begrijp echt niet wat Eiting elke keer in de basis doet. Prima als hij bekerwedstrijden gaat spelen of de laatste 10 minuten als we met 3-0 voorstaan maar dit kan echt niet.
Eens, daar hoort Frenkie te staan. En dan een verdediger in de verdediging. Als die Perr Schuurs er niks van blijkt te kunnen had je een ander moeten halen, maar dit gegoochel schiet al helemaal niet op.
-
@sirclitjeslikker_nl
Schuurs hoeft er ook niet in. Gewoon Wober erin -
Zelf enkel de samenvatting bekeken, was weer wat er helaas viel te verwachtten bij PSV-Ajax..
Met vertrouwen erheen en met 0 punten naar huis..Terecht verloren obv wat ik heb gezien..Geen man over boord, we worden gewoon kampioen.
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
Je zult morgen als we psv vies hard vernederen wel zien wat het verschil is tussen de twee clubs
Ik moet concluderen dat PSV de beter ploeg was en ajax er niet aan te pas kwam
-
Het slaat echt nergens op dat je met Veltman, Orejuela, De Ligt, Wöber, Blind, Kristensen, Mazraoui en Tagliafico Perr Schuurs haalt. Zonde man, was lekker bij Fortuna Sittard gebleven. Met hun mee promoveren. Het ideale scenario.
En Ajax dat heeft zoveel kansen laten schieten. Ik heb zoveel verdedigers binnen de Europese (sub)top een transfer zien maken, die transfervrij waren, of bij hun club op een zijspoor zijn beland, en die weer wilden spelen. Allemaal in de leeftijdscategorie 25-30. Had daarvan eentje gehaald. Die De Ligt en Blind zijn heel erg matig. Tagliafico doet het de laatste weken wel aardig. Mazraoui vind ik echt een goeie. Die gaat lekker die Joël Faaltman uit de basis houden als weer beter is. HAhahahhahah. Van onze aanvoerder hebben we dus geen last meer. Heerlijk.
-
De Ligt heel erg matig lol
-
jazeker. Overschat. Middelmatig. Heel veel fouten waar doelpunten uit voorkomen. Mja het is een jonkie uit de Ajax jeugd dus iedereen wordt geil van Matthijs de Ligt
-
Benoem even zijn fouten waar al die tegengoals uitkomen dan. In de 5 Eredivisiewedstrijden dat De Ligt meespeelde kreeg Ajax 1 tegendoelpunt, dat was een zondagsschot van de man van Mazraoui