SKHF Café
-
@D.-Da-Carvalho-Cruz_NL Rustig;)
-
Dit was wel de definitieve doodsteek voor de fora, well done Derwort
-
Allemaal gaan protesteren bij GB.
-
Fijne kerstdagen allen ️️️
-
Ik zou graag willen zien dat het forum eruitzag als 10 jaar geleden. Veel mooier
-
Ik snap echt geen reet van dit nieuwe forum
-
@j-club_NL Wat snap je niet?
-
@TheTransporter_NL said in SKHF'16 Café:
@j-club_NL Wat snap je niet?
Nouja wat een onoverzichtelijke manier waarop de topics staan, ook qua laatste post en dergelijke. En alles is maar bij elkaar gepropt, geen game topics meer, MMF staat er gewoon hier tussen. Verder geen idee hoe ik bij mijn crewforum kom en het is allemaal ontzettend dood.
-
@j-club_NL Sommige oude fora zijn inderdaad samengevoegd! En je crewforum vind je onderaan als het goed is, zie je hem niet, dan via dit forum uitloggen en weer inloggen via dit forum dan is die wel zichtbaar.
-
Hmm ik zie m'n crewforum niet, eens proberen dan
-
@j-club_NL
Even uit- en inloggen vanaf dit forum en dan zie je het wel Justus -
@j-club_NL Is het gelukt?
-
Nee zie het nog steeds niet
-
Kijk je bij de categorieën? Je crewforum staat niet tussen de subfora van het Nederlands Forum maar bij de algemene categorieën. Dus waar ook de Engelse fora vermeld staan. Als je vanuit dit topic op Home klikt of je klikt op OSM Forum bovenaan je scherm kom je automatisch bij het overzicht van alle categorieën. Helemaal onderaan zou dan je crewforum moeten staan.
Dit is het rijtje met alle standaard categorieën voor ons Nederlanders en Belgen: Updates, Support, OSM: The Game, OSM: The Sports Bar, Nederlands Forum, Blog, Solving Bugs, Crew Forums
-
Al via categorieën kom ik er wel.
-
en is het daar niet dood?
-
Ik snap echt helemaal geen reet van de nieuwe fora. Al de posts staan precies door elkaar. Wat heeft Derwort, die tyfusmongool, dit weer goed geregeld.
-
Ja het is nog niet bepaald een succesnummer dit nieuwe forum
-
@philipo07_NL
Zal m even taggen voor je -
In dat geval..