-
Kan iemand mij uitleggen hoe een manager in mijn Italiaanse competitie op voorbereidingsdag 1, met nota bene Chievo, een aantal kleine spelers verkoopt voor een paar miljoen en vervolgens op diezelfde 1e voorbereidingsdag voor bijna 200 miljoen aan topspelers kon kopen?
Ik heb deze manager laten beoordelen als evt. cheater omdat dat in mijn ogen nooit kan, maar het verdict was dat er onvoldoende bewijs is dat die manager cheat.
Kan iemand mij dus uitleggen hoe die bewuste manager dat voor elkaar kon krijgen? Het ruikt wel sterk naar in ieder geval competitievervalsing... -
@coach-taylor_nl Goed zo ! Melden
-
Je kan spelers ook kopen door middel van Bosscoins. Als je niet voldoende geld hebt kan je dit aanvullen met Bosscoins. Een tweede mogelijkheid is dat deze manager via de Android app speelt en onder de groep valt die een nieuwe mogelijke feature kan uittesten. Dit heet de 'zaakwaarnemer'. Via deze zaakwaarnemer kan je topspelers kopen voor echt geld. Ik weet alleen niet of de problemen met deze test feature al zijn opgelost of niet.
Als er wordt aangegeven dat er niet voldoende bewijs is, betekent het dat deze manager op een legale manier aan de spelers komt.