• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Kan geen spelers kopen met bc

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
5 Posts 3 Posters 857 Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Yassin Mansousri_NLY Offline
    Yassin Mansousri_NLY Offline
    Yassin Mansousri_NL
    wrote on last edited by

In bepaalde Competities heb ik gemerkt dat ik geen spelers kan kopen als ik daar het geld niet voor heb en dus met coins moet betalen, als ik Naar competitiegenoten kijk, zijn ze al lang FC Barcelona geworden.
    slot: 1
    Datum: sinds de competitie start
    Team: Trabzonspor
    Server: Jaap
    Apparaat: Laptop en Telefoon
    Merk + type toestel: HP en Samsung Galaxy S7
    App Versie: 3.4.16.3 op Samsung, (geen updates beschikbaar)

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    -1
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to Yassin Mansousri_NL on last edited by

@yassin-mansousri_nl

Als je in een competitie speelt waar iemand de competitie-moderator is en je niet met Bosscoins het tekort aan clubgeld kan compenseren, dan heeft deze competitie-moderator de geavanceerde tool 'clubkas compensatie' uitgeschakeld. Dit is dus geen bug.

Met Trabzonspor speel je in de Crewcup, en in de Crewcup is het gebruik van clubkas compensatie uitgeschakeld. Je moet dus geld verdienen door het verkopen van de goedkopere spelers om met dat geld weer betere spelers van te kopen.

Yassin Mansousri_NLY 1 Reply Last reply
    0
  • Yassin Mansousri_NLY Offline
    Yassin Mansousri_NLY Offline
    Yassin Mansousri_NL
    replied to FC Eddie_NL on last edited by

@fc-eddie_nl Maar mijn probleem is dat ik iedereen in de competitie zie dat ze FC Barcelona zijn geworden. In Turkije is met dat gewoon onmogelijk met de Clubkas en die spelers. Want zulke spelers zijn meer dan 100 miljoen. of je moet dat met bosscoins doen

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    -1
  • peter osm master_NLP Offline
    peter osm master_NLP Offline
    peter osm master_NL
    wrote on last edited by peter osm master_NL

Dit is wel de crewcup en we zijn onderhand op dag 22 aan beland, logisch dat dat zo is, je kan bouwen of je kan het niet, en je hebt ook een scout die je kan inzetten, leer eerst eens wat over het spelletje voordat je dit soort onzin de ether ingooit ๐Ÿ‘

p.s. spelers zijn geen 100 mil in de scout als je slim en snel bent kost messi rond de 40 mil en 15 bc

There is no substitute for hard work. Never give up. Never stop believing. Never stop fighting.

1 Reply Last reply
    1
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to Yassin Mansousri_NL on last edited by

@yassin-mansousri_nl

Als het onmogelijk was geweest had je niet gezegd dat alle andere clubs FC Barcelona zijn ๐Ÿ˜‰

Is een kwestie van teambouw skills opbouwen + slim scouten. In de Crewcup, KL, LFS cup en andere top competities op OSM spelen geen koekenbakkers hรจ. Welcome in the big boys league.

Probeer je anders eens een beetje normaal te gedragen op het forum. Dan maak je misschien ooit eens kans om een van de betere crews te joinen als je dat zou willen. Dan kan je van hun leren hoe de top spelers OSM spelen.

1 Reply Last reply
    5

• Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular