Wedstrijd gespeeld
-
Normaal als de wedstrijd is gespeeld krijg ik een melding maar niet meer en als er spelers verkocht worden soms wel een melding maar ook soms niet valt me op dat er de laatste tijd veel foutjes zijn. Zijn er nog andere die er ook last van hebben?
Mvg MGentrenador
-
in deze topic is precies dezelfde vraag gesteld. ga daar even heen
-
Heb je de besparingsmode van de batterij uit staan? Als deze aan staat komen de meldingen van OSM niet (goed) binnen op je telefoon. Eventueel kan je proberen om de app te verwijderen en weer opnieuw te installeren. Dit wil nog wel eens helpen.
Mocht dit allemaal niet werken dan graag de volgende info doorgeven:
- Merk + type telefoon
- Versie OS (besturingssysteem)
- Versie OSM app
- Screenshot waaruit blijkt dat de besparingsmode van de batterij uit staat.
-
Ok zal ik doen ben vanavond op de computer voorheen nergens last van laatste tijd wel
-
Hier mijn gegevens
IPhone 5s
Versie 12.1 (16B92)
Versie osm 4.4.11 -
Heb je ook al een timer-gebaseerde actie (trainingen instellen, stadion uitbreiden, scout op pad sturen etc.) uitgevoerd op de app en daarbij tevens de melding gekregen of je notificaties van OSM wilt ontvangen en deze met 'ja' beantwoord?
-
Ja heb de app ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd nu net ook open osm en heb een speler verkocht en weer geen meldingen alleen van trainingen zijn klaar en stadion is verbeterd
-
Het lijkt er op dat er een klein probleempje zit in de iOS app wat betreft de 'server' notificaties. In de aankomende versie 4.4.12 zal de fix voor dit probleem in zitten. Deze nieuwe versie zal over een aantal dagen te downloaden zijn. Zou je willen checken of je straks na het installeren van versie 4.4.12 nog steeds geen melding krijgt wanneer een van je spelers verkocht is?
Voor een verder uitleg over de werking van de pushnotificaties kan je hier checken.
-
Ja ik maat het via hier dan weten maat niet deze topic dan sluiten. Het probleem is dat ik niet te zien krijg wanneer mijn wedstrijd is gespeeld en verkoop van spelers
-
zo heb de nieuwe versie gedownload en krijg nu wel melding als de wedstrijd is gespeeld maar nu weer geen geluid als een wedstrijd gespeeld is en je hem wel kijken alleen geluid bij opstarten en dat het logo van osm verschijnt maar dat is voorheen ook al vaker gebeurd
-
Mooi dat in ieder geval de 'server' notificaties weer werken. Wat betreft het geluid: heb je de post van Admin wizzy sensei al gelezen in dit topic?
Vermeld in dat topic even of het met het uitzetten van de mute-knop nog steeds geen geluid is.