Bosscoins
-
Beste,
Ik heb 2 vragen:
Ik heb het gevoel dat er na iedere wedstrijd bosscoins van mijn account worden afgeschreven? Ik heb er in 1x veel minder dan eerst? Kan dit eventueel uitgezocht worden door iemand van de admin?
Als ik bosscoins wil kopen via de app, wordt ik automatisch doorgelinkt naar de betaalpagina van SNS Bank? Dit is echter niet mijn bank en ik krijg het niet voor elkaar om naar een andere bank te gaan?
Gr Patrick
-
@patje1afca_nl said in Bosscoins:
Beste,
Ik heb 2 vragen:
Ik heb het gevoel dat er na iedere wedstrijd bosscoins van mijn account worden afgeschreven? Ik heb er in 1x veel minder dan eerst? Kan dit eventueel uitgezocht worden door iemand van de admin?
Dit zou wel heel vreemd zijn, maar als je het gevoel hebt dat je Bosscoins kwijt raakt terwijl je niets doet, dan zullen we toch wat fullscreen screenshots moeten hebben waar dit dan uit blijkt. Dit wil zeggen een screenshot die zo dicht mogelijk op de start van je wedstrijd zit en je geen handelingen meer hoeft uit te voeren die Bosscoins kosten. De tweede screenshot zal dan zo dicht mogelijk na de wedstrijd zitten en voor dat je begint met handelingen uit te voeren die Bosscoins kosten. Verder mag je dan ook het bugtemplate zo volledig mogelijk invullen, die je in het sticky topic Voordat je een bug meldt kan vinden
Als ik bosscoins wil kopen via de app, wordt ik automatisch doorgelinkt naar de betaalpagina van SNS Bank? Dit is echter niet mijn bank en ik krijg het niet voor elkaar om naar een andere bank te gaan?
Probeer eens de cache van de OSM app te legen of anders even de app te verwijderen en weer opnieuw installeren. Mocht het daarna nog steeds gebeuren dan zal je de volgende gegevens moeten doorgeven:
- Merk + type toestel
- Versie OS (besturingssysteem
- Versie OSM app
- Screenshot(s) van het probleem
- Stap voor stap uitleg over de handelingen die je uitvoert tot aan het probleem.
-
Ik zal het vanavond even in de gaten houden met de wedstrijden, als het weer is zal ik het formulier invullen, betreft het bestellen van bosscoins, doe ik het wel via de pc, via die weg is het de vorige keer ook gelukt!
-
Dit topic kan gesloten worden, er zijn deze speelronde geen bosscoins afgeschreven na het spelen van wedstrijden, ik denk dat ik het verkeerd had gezien. Mijn excuses.
-
Geen probleem. Dan sluit ik bij deze je topic.