Battle-Cup 2018/2019: Discussietopic
-
Groepsfase 3A Old Glory - Golden Glory
DS1 - Alashkert - @FerryFR010_NL
DS3 - Artsakh - @medard-sonneville_NL (c)
DS5 - Ganzasar Kapan - @keestoet_NL
DS7 - Aratat Yerevan - @norabbit_NL -
Competitie 3A (Old Glory - Golden Glory) aangemaakt. Captain Golden Glory (medard sonneville) geïnformeerd.
-
@estorilazi_nl said in Battle-Cup 2018/2019: Reglement en Speelschema:
- Uitnodigen: Het foutief uitnodigen van managers (of eerst je eigen crew uitnodigen): -150 punten.
@EstorilAzi_NL/organisatie , hierbij het verzoek de bovenstaande regel aan te passen. Dit omdat er geen sluitend bewijs voor geleverd kan worden.
De invites komen (door OSM!) namelijk niet op hetzelfde moment aan. Mijn teamgenoot kreeg 30sec eerder een invite dan ik (en vertrouw IMP er wel op dat ze het gewoon eerlijk gedaan hebben).De onderstaande foto zou als bewijs kunnen gelden (rechtsboven geen invite/uitroepteken) maar zoals gezegd vertrouw ik er wel op dat dit door OSM is gekomen.
Voordat andere crews elkaar erbij gaan naaien in het vervolg, hierbij het verzoek de regel aan te passen.
-
We zullen kijken hoe we dit gaan aanpassen voor de volgende ronde. Dankjewel voor het melden.
-
@waterhoen19_nl Klopt, heb daar zelf ook weleens last van gehad en kan me ook een vorige battle herinneren waar santheman last had van dezelfde lag.. valt weinig aan te doen denk ik.
Alle uitnodigingen zijn op hetzelfde moment verstuurd. Toen ik vervolgens klikte op managerlijst zaten sanderjep, mick en baldadig er al in.. dus die drie hebben de uitnodiging sowieso op hetzelfde moment ontvangen. Vervolgens kwamen braamsie, jij en chillwave erin. En renkie tot slot als laatste een kwartiertje later.
-
Speeldag 1
We zijn begonnen!
-
7/17
-
Tussenstand andere battle?
-
11/17
-
@powershot-stef_nl said in Battle-Cup 2018/2019: Discussietopic:
Tussenstand andere battle?
De exacte tussenstand heb ik niet, maar Golden Glory staat in ieder geval duidelijk aan de leiding met plekken 1,2,5 en 8. Verder hebben beide crews een ploeg in de bekerfinale.
Wij van Old Glory mogen eigenlijk niets meer laten liggen om nog een kans op de overwinning te maken. -
14/17
-
16/17
-
Gefeliciteerd OSM Striker Ultras! Jammer Vice-kampioen van de CK en regerend/aanstaande van de CC Imperium
-
@yassin-mansousri_nl said in Battle-Cup 2018/2019: Discussietopic:
Gefeliciteerd OSM Striker Ultras! Jammer Vice-kampioen van de CK en regerend/aanstaande van de CC Imperium
Gefeliciteerd Strikers
Aankomende CC gaan we nog stokje voor proberen te steken -
Eindstand Groepsfase 3B: Imperium 793 - 1173 OSM Striker Ultras
@Mark_van_V_NL @Renkie_NL @Sanderjep15_NL @ch1LLWAVE_NL Bedankt voor de spannende battle heren!
-
Eindstand Old Glory - Golden Glory
@Voske2704_NL @desteeluitwehl_NL @ralph-ramaekers_NL @FerryFR010_NL @medard-sonneville_NL @keestoet_NL @norabbit_NL
-
@vertrigo_nl said in Battle-Cup 2018/2019: Discussietopic:
Eindstand Old Glory - Golden Glory
@Voske2704_NL @desteeluitwehl_NL @ralph-ramaekers_NL @FerryFR010_NL @medard-sonneville_NL @keestoet_NL @norabbit_NL
Namens Old Glory de felicitaties aan Golden Glory. Sterk gespeeld en van begin tot eind op voorsprong gestaan!
Veel succes in de finale! -
@waterhoen19_nl Gefeliciteerd met de winst! Helaas liepen wij al gauw achter de feiten aan (mede door 3x rood voor mij in mijn eerste 3 wedstrijden tegen jullie).
Hierdoor moesten wij meer risico’s nemen wat jullie tactisch goed gepareerd hebben. Succes in de finale! -
Gefeliciteerd @waterhoen19_NL & co!
Programma finales:
B Finale: GoodFellas vs. Imperium
A Finale: OSM Striker Ultras vs. Golden GloryStart: 1 januari 2019 -> Vanuit OSM Striker Ultras de vraag gekregen om deze datum te verschuiven naar 7 januari. Indien alle finalisten het hiermee eens zijn zouden we deze wijziging kunnen doorvoeren.
Loting e.d. volgen later!
-
Wij van Goodfellas vinden 7 Januari prima alleen kunnen we geen team op de been krijgen, hetzelfde geld voor Imperium naar gesproken te hebben met elkaar is onze vraag naar de organisatie of we deze battle kunnen laten voor wat hij is.
Groetjes Dave (Goodfellas) en Raymond (Renkie)