Spionbug eerste wedstrijd duel
-
Hallo,
Ik heb de laatste twee duels de volgende bug ervaren:
Ik kon de tactiek van de tegenstander niet zien want mijn spion "weigerde" (zie screenshots). Ik heb dat dit me niet weer gebeurd in mijn huidige duel!bas_douma
![0_1544745460842_Screenshot_2018-12-02-19-59-23-489_com.gamebasics.osm.png](Uploading 100%)
-
-
Had je ook geprobeerd om via de website op de notificatie van de spion te klikken?
-
Ja website via pc en dat lukte ook niet. Daar gaaf het aan dat ik weer een spion moest sturen. Dat was alleen nuttloos omdat het langer dan een uur was en in een duel niet kunt versnellen. Ik heb deze bug (precies op dezelfde manier) in mijn laatste twee duels ervaren. Ik ben bang het morgenavond weer te hebben.
-
Als het wel lukt op de website (je kan immers de spion weer op pad sturen, iets dat niet lukt via de app), dan is het een cache issue op de app. Mocht het toch weer fout gaan, probeer dan eerst even om de cache van de OSM app te legen en anders de app te verwijderen en weer opnieuw te installeren. Ik vermoed dat dit het probleem zal oplossen. Zo niet, stuur de spion dan op pad via de website en kijk even aan wat er dan gebeurd als de spion weer terug is. Als dat ook allemaal niet werkt, dan kijken we even verder.
-
@dave-jansen_nl
In duels kun je (op dit moment) geen besloten trainingen inzetten, dus dat lijkt mij sterk -
Er is geen reactie meer van de topicopener gekomen, dus ik ga er vanuit dat dit gewoon een cache issue op de app was. Ik zal dit topic dan ook sluiten.