Managerpunten
-
Hoe is het mogelijk om 10000 manager punten te behalen?
Hoor het graag -
@mgentrenador_nl in bijvoorbeeld in een competitie van 20 of 24 te gaan zitten die vrijwel volledig bezet is qua teams + dat alle managers aan het eind van de competitie nog steeds vol zit
-
- heel hoog staan
-
Op dit moment ga ik zelf richting een seizoen met 10.000 managerpunten. Heb voor de competitie van de VS gekozen en heb hier eigenlijk constant meer dan 18 managers actief gehad. Op het moment dat je dan met de laagste doelstelling speelt, op de eerste plaats komt te staan, en elke bekerronde overleefd, dan heb je een goede kans om deze grens te halen.
Ik denk dat het ontzettend lastig is om in een competitie met minder dan 22 teams dit te realiseren.
Belangrijkste tip: een volle competitie.
-
@joost-sœter_nl die 25 bc die je belooft zal ik niet krijgen denk ik
-
@yassin-mansousri_nl Als je niet op je doelstelling staat ben ik er bang voor inderdaad.
-
@joost-sœter_nl het verschil tussen mijn doelstelling en waar ik sta is 13 punten.
-
Zoals Frituurpannekes en Joost Saeter al hebben aangegeven zal je een van de langste competities moeten uitkiezen, het laagste DS team nemen, eerste worden en de beker winnen, een volle competitie hebben (heel het seizoen). En zelfs dan zal het nog steeds niet makkelijk zijn om boven de 10k managerpunten te komen.
Veel succes met het behalen van die achievement