Geen transfers?
-
Kan het zijn dat er problemen met de worker zijn? Op drie slots heeft niemand wat verkocht. Dat lijkt me sterk.
Kan iemand dit zsm bij GB melden?
-
Transfers gaan over het algemeen matig bij mij en vrienden. Engine komt weinig langs en als ze komt koopt ze weinig spelers. Ging vroeger toch een pak beter had ik de indruk.
-
Ik zal het even navragen bij GB.
-
@dikketuur_nl Het gaat me niet om het algemeen. De worker van 11.00 is overgeslagen en de workers daarna waren op andere tijden dan voorheen (later).
@FC-Eddie_NL Toch blijf ik me verbazen over het feit dat dit GB niet op valt en dat er dan na vijf uur een reactie komt (niet persoonlijk bedoeld) waarbij slechts gemeld wordt dat het nagevraagd wordt.
-
@santheman11_nl said in Geen transfers?:
Het gaat me niet om het algemeen. De worker van 11.00 is overgeslagen en de workers daarna waren op andere tijden dan voorheen (later).
En wat is later? een paar minuutjes of 30 minuten later?
-
@fc-eddie_nl Bijna een kwartier. Niet dat dat uitmaakt, maar je bent geweest dat de transfers meestal rond vijf minuten na het uur plaatsvinden. Dus er is wel wat aan de hand (geweest) vandaag. En in de KL begreep ik ook om 15.00 geen transfers.
-
@santheman11_nl *gewend
-
Van een collega vernam ik dat het inderdaad alleen om de worker van 11 uur ging. De rest liep wel. En zelf zeg je nu ook dat de workers daarna wel liepen maar een paar minuten later dan gebruikelijk plaatsvonden. Transfers vinden niet altijd stipt om 5 minuten over het hele uur plaats. Was dit nou iets om over in paniek te raken?
Als er op werkdagen grote problemen zijn, dan zal GB dit zelf ook wel redelijk snel in de gaten hebben. Alleen in de weekenden zullen ze dit waarschijnlijk niet heel snel opmerken.