Competitie beëindigd (diende door te lopen)
-
Beste,
Probleem met HA:
Moderator van de competitie (vaste groep managers), diende over te gaan in een nieuwe competitie (op voorhand de competitie+club voor mezelf geselecteerd en aantal bosscoins aangeklikt wat dit zou kosten (Saldo BC is ruimvoldoende op mijn account.).
Probleem : Competitie is verdwenen, de competitie is dus niet gecontinueerd en ik mis nu ook de bosscoins (uit mijn hoofd 144.), de managers die er al meerdere rondes inzaten ben ik waarschijnlijk nu ook 'verloren'.
Gewenste oplossing: Competitie vind weer doorgang (liefst met dezelfde tijd als dat dit altijd was, ook vd transfersimulaties.
Bedoeling was dat de competitie overging van NL Jupiler League, naar de NL Eredevisie, voorkeurteam die ik had ingesteld was Ajax.
-
@l-r-van-kessel_nl
Door een bug is helaas je competitie niet doorgezet. En helaas kan je deze ook niet terugkrijgen, want deze bestaat niet meer. Als Gamebasics kan bevestigen dat je de Bosscoins betaald hebt, zullen ze deze weer terugstorten.
-
@fc-eddie_nl said in Competitie beëindigd (diende door te lopen):
en bug is helaas je competitie niet doorgezet. En helaas kan je deze ook niet terugkrijgen, want deze bes
Enige 'nadeel' welke dan zal opspelen is het dat als ik een NIEUWE crewcompetitie (dat was deze competitie namelijk) opzet, dit nog meer BC kost.
-
@l-r-van-kessel_nl
De Bosscoins zijn inmiddels weer teruggestort + nog wat extra om weer een nieuwe crewcompetitie in Nederland aan te maken.