Bosscoins komen er niet meer bij na kijken reclamevideo
-
Beste Eddie en OSM-vrienden,
De filmpjes in de businessclub en bij het tabje van de bosscoins leveren geen bosscoins meer op. Evenals de bonus die je elke dag krijgt, komt niet meer. Hierdoor kan ik geen oefenwedstrijden meer spelen of spelers kopen.
Dit was mijn melding.
Groetjesx
-
Dit is neem ik aan via de Android app? Hier zit inderdaad een probleem in waardoor de Bosscoin niet wordt toegevoegd nadat je een filmpje hebt bekeken. Hier wordt aan gewerkt.
Voor de overige aanbiedingen vanuit de 'Gratis Bosscoins' tab gelden andere regels. Deze aanbiedingen worden aangeboden door externe partijen. Als jij de Bosscoins niet krijgt na het voltooien van deze aanbiedingen, dan zal je contact op moeten nemen met deze externe partij. Dit kan je doen door op de betreffende aanbieder te tikken en op 'status' of 'ontbrekende Bosscoins' te tikken. Via die weg kan je dan contact op nemen met de aanbieder.
Elke vier uur kan je een gratis Bosscoin claimen. Hier krijg je dan een melding van om dit te claimen. Wanneer is de laatste keer geweest dat je de dagelijkse gratis Bosscoins hebt geclaimed?
-
Bedankt voor uw antwoord.
Het ligt inderdaad aan de android app. Ik heb een video via de browser geprobeerd en die deed het wel.Ik heb vandaag één bonus succesvol geclaimd.
Hopelijk wordt de bug voor Android opgelost. Ik was er niet van op de hoogte in ieder geval.
Mvg
-
De bug heeft zich verergerd.
Ik heb gevraagd of andere androidgebruikers hier last van hadden. En ze hadden dat niet.
Bij de managerlijst staat er een apple-logo achter mijn managernaam. Dit terwijl ik android heb. Ook mijn pc is geen apple. Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar ook dit heeft niet geholpen.
-
Dit probleem zou nu als het goed is opgelost moeten zijn met versie 3.4.23.1 van de Android app.
-
Zelf even gechecked en Bosscoins worden weer toegevoegd na het bekijken van een filmpje. Dit topic kan dus gesloten worden.