[Android] Progessie na oefenwedstrijden niet correct
-
Hoi,
Ik merkte dat de progressie die getoond werd vij oefenwedstrijden anders was dan de progressie die wordt toegekend.
Ik speel in de cc 3 oefenwedstrijden, ik heb wat screenshots van voor tijdens en na maar zonder tijd in beeld. Te zien is hoe Dembele (en Malcom) al eerder progressie tot na 100 laten zien, maar uiteindelijk ze niks veranderen.... Of slechts een beetje
Hm het lukt me niet om via mn telefoon screens te uploaden. Ik doe dit morgen via de pc. Zou dit topic open kunnen blijven tot dan
-
@appiel_nl
Goedemorgen,Natuurlijk kan dat. Zou je ook graag kunnen vermelden welke appversie je op de Android app hebt?
-
@appiel_nl
Thanks. Ik zal Gamebasics hier naar laten kijken. -
@appiel_nl
Open je de app via de pushnotifcaties van OSM of open je de app door op het icoontje van de OSM app te klikken? -
@silvester-j_nl
Door het icoontje te klikken. Ik krijg toch geen push notification om oefenwedstrijden te gaan spelen? -
This post is deleted!
-
@appiel_nl
Ik heb hetzelfde probleem.
Bij mij speelt het al zo'n week a twee weken.Op de laptop heb ik nergens last van trouwens, daar zie ik wel gewoon de progressie van m'n spelers na de oefenwedstrijden.
-
@appiel_nl
Helaas nog geen nieuws hierover. Dit wordt momenteel nog onderzocht door Gamebasics. -
Is hier al iets over bekend? Probleem speelt bij mij nog altijd.
-
Geen idee of dit nu nog steeds een issue is of niet, maar aangezien we nooit meer iemand gehoord hebben hierover, sluit ik dit topic.