Thuisbezorg/Justeat/Overige afhaal
-
Wat word er hier voornamelijk besteld en hoe is de keuze bij jullie in de omgeving?
Zelf ben ik een jaar geleden vertrokken uit Rotterdam en naar Dordrecht verhuisd. Echter is de keuze die ik hier in 'Dordt' heb nog maar 10% van hetgeen wat ik in Rotterdam had.
Logisch natuurlijk vanwege de grote ook, maar wat een groot verschil en 'gemis' van een aantal heerlijke zaken.
Waar ik nu niet verder kom dan één goede Turk (er zijn er meerdere maar dat is allemaal bagger hier). Een Surinamer waar je alleen maar kan afhalen of bijna nooit open is en een Pizzaria die wel ok is...en een Indo waar je alleen kan afhalen is dat vergeleken met de goede Thaaien, Suri's, Anti's, Turken , Indiers , Indo's , Chinezen, Japanners toch een groot 'gemis' tijdens een lui weekend.
En als er dan al door jullie besteld word wat is het dan ; een pizza'tje, kapsalon, sushi, rijsttafel ?
-
Ik zoek een vriendin die voor me wilt koken en seks met me wilt hebben
-
Gaat niks boven seks met de pizzabezorgster terwijl je vriendin in bad ligt..
-
Wat betreft grote ketens:
Creamy bacon pizza bij Domino's
Goddelijke burgers bij BurgermeVerder spareribs bij lokale toko's
-
@l-r-van-kessel_nl
Ik heb geen bad, wat nu? -
Ik heb geen douche.
-
Voor degene die bepaalde faciliteiten missen eventueel langs de badkamerspeciaalzaak.
Die zijn er nog niet op thuisbezorgd..@DominicM_NL serieus Domino's? Echt zo smerig en niks met pizza te maken naar mijn mening...
Burgerme heb ik ook ooit uitgeprobeerd wat een aanfluiting..weet niet waar jij woont maar het is beide niks in mijn optiek..
-
In Tiel heb je wat lokale vet-producenten met wisselend succes. Daarnaast Domino's/NY Pizza/MacDo etc maar ik vind het allemaal niet zo speciaal.
Komt voornamelijk door mijn werk. Met een oven of frituurpan heb ik een stuk lekkerder 'fastfood' in ruil voor 10 minuten een pan in de gaten houden. Ook pizza zelf maken uitgevonden vorig jaar, dat verse deeg bij de AH of Jumbo en dat je eigen shit erop. Op zijn luie zondag is het die 10 minuutjes pizza bouwen wel waard
-
@l-r-van-kessel_nl Soms ook gewoon een pizza bij de pizzeria inderdaad, is niet met elkaar te vergelijken. Maar vind beide wel nice. New York Pizza daarentegen is echt niet te vreten
-
Kapsalon
-
BurgerKing, MacDonalds en KFC bezoek ik sowieso nooit, die ketens zitten altijd tokkies voor mijn gevoel.
Had sinds lange tijd weer eens een Domino's en NY Pizza geprobeerd, maar ga ook maar over op zelf pizza's maken.
Ik had pizza's met vlees erop, maar bij allebei de pizza's moest je echt speuren naar de stukjes vlees. Toch betaal je er zo 25 guldens voor. -
Ik eet nooit fastfood en ik laat ook nooit iets thuisbezorgen. Ik haal het altijd gewoon. Door weer en wind. Maakt mij niet uit. Op de fiets uiteraard. En ik betaal altijd contant.
-
@scheeftand_nl Contant geld is zeer underrated, heb het ook altijd op zak. Komt vaker van pas dan je denkt
-
Tja alleen om het eten al zou ik dus nooit naar Dordrecht verhuizen. Was lekker naar Amsterdam gekomen!
Ik laat zelden iets thuisbezorgen, ik eet eigenlijk amper thuis om eerlijk te zijn. Eet voornamelijk buiten de deur. Koken doe ik ook bijna nooit, kan het wel goed trouwens maar vind het gewoon niet leuk en te veel werk. Amsterdammer dus genoeg plekken om te eten. Wat ik wel mis in Nederland is een Ihop of Denny's waar je kan ontbijten etc. Die hema ontbijtjes vult toch niet, ja miss bejaarde oma's van 80 die de hele dag niks doen.
Ik hoop dat Popeyes naar Nederland komt. Nog beter dan KFC en jullie weten hoeveel ik van kfc hou. Wendy's zou ik ook graag in Nederland zien. Jammer dat uitgerekend five guys wel naar Nederland kwam, die had van mij nou weer niet hoeven komen.
-
@dominicm_nl said in Thuisbezorg/Justeat/Overige afhaal:
@scheeftand_nl Contant geld is zeer underrated, heb het ook altijd op zak. Komt vaker van pas dan je denkt
Giraal geld is zeer overrated. Net zoals het gebruik van de Engelse woorden voor overschat en onderschat.
-
Waar is Reyad trouwens als je m nodig hebt
-
@scheeftand_nl Als jij liever omslachtige zinnen maakt om het nuanceverschil tussen 'underrated' en 'onderschat' in dezen te vatten, wees mijn gast.
-
Je bedoelt be my guest
-
Wendy's
Het grootste voordeel aan meerdere keren per jaar aan de andere kant van de Atlantische Oceaan te bevinden.
- MAX uit Scandinavie! Dat is de enige gelijkwaardige aan Wendys.
-
@l-r-van-kessel_nl
Ik hou eigenlijk niet eens echt van hamburgers/rundvlees. Maar vind die baconator wel echt lekker. Bestelde die vaak met baconator fries. Ontbijt was ook lekker, veel beter dan Mac ontbijt. Die breakfast bowls waren wel nice.Ik hoop dat die Wendy uit Goes snel weggaat. Die houdt Wendy;s in Nederland al jaren tegen.