Darten
-
En hoeveel punten heb ik?
-
@estorilazi_nl 4 punten, je had de uitslag tussen Wade en van Barneveld goed(3 punten) en je had van Gerwen die gewonnen heeft goed, maar de uitslag was niet goed(1 punt)
-
Maar hoe heet ik dan?
-
@estorilazi_nl said in Darten:
Maar hoe heet ik dan?
Excuses voor mijn fout!
Laten we Lorenzo op de derde plaats vervangen voor Jelle. Geen idee hoe ik überhaupt op de naam Lorenzo ben gekomen.
-
@dasfenêtre_nl said in Darten:
Laten we Lorenzo op de derde plaats vervangen voor Jelle. Geen idee hoe ik überhaupt op de naam Lorenzo ben gekomen.
we vergeven je.
-
Tijdens de Players Championship 2 van gisteren zijn vier(!) negendarters gegooid. Dat is op zijn zachts gezegd bijzonder!
-
-
Dat kon Glen Durrant zeker gebruiken na een matig resultaat bij PC1, @EstorilAzi_NL.
Voor Barney begin ik nu al te vrezen. Tijdens zowel PC1 als PC2 kwam hij niet goed voor de dag, inhoudende dat hij nauwelijks progressie gemaakt heeft op de ProTour Order of Merit. Ik geloof dat hij aankomend weekend niet zal spelen tijdens PC3 en PC4. Op deze manier wordt kwalificatie voor enkele TV-toernooien een zeer lastige opdracht.
-
@dasfenêtre_nl Heel Jammer, dit wordt geen goed jaar
-
Unibet Premier League - speelronde 2
Donderdag staan de darters op het podium in The SSE Hydro te Glasgow voor een ongetwijfeld uitzinnig Schots publiek. Om de sfeer er goed in te krijgen, mag er meteen een Schot in actie komen tijdens de eerste wedstrijd van de avond. Zelf kijk ik echter het meest uit naar het optreden van Glen Durrant. Hoogstwaarschijnlijk kijkt zijn tegenstander Daryl Gurney iets minder uit naar deze wedstrijd. De volgende wedstrijden staan op het programma:
Peter Wright v. Michael Smith
Rob Cross v. James Wade
Raymond van Barneveld v. Gerwyn Price
Daryl Gurney v. Glen Durrant
Mensur Suljovic v. Michael van GerwenVoorspellingen kunnen in dit topic geplaatst worden tot donderdag 14 februari 2019 20.00 uur!
-
Peter Wright 5-7Michael Smith
Rob Cross 7-4 James Wade
Raymond van Barneveld 3-7 Gerwyn Price
Daryl Gurney 7-3 Glen Durrant
Mensur Suljovic 4-7 Michael van Gerwen -
Peter Wright v. Michael Smith 5-7
Rob Cross v. James Wade 4-7
Raymond van Barneveld v. Gerwyn Price 4-7
Daryl Gurney v. Glen Durrant 7-5
Mensur Suljovic v. Michael van Gerwen 3-7 -
Volgens mij liggen de voorspellingen nu meer uit elkaar dan vorige week.
Peter Wright v. Michael Smith 4-7
Rob Cross v. James Wade 6-6
Raymond van Barneveld v. Gerwyn Price 4-7
Daryl Gurney v. Glen Durrant 5-7
Peter Wright v. Michael Smith 7-5
Rob Cross v. James Wade 7-4
Raymond van Barneveld v. Gerwyn Price 6-6
Daryl Gurney v. Glen Durrant 4-7
Heerlijk! 1 PUNT VOOR VAN BARNEVELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Unibet Premier League - speelronde 2
Kippenveld kreeg ik bij de opkomst van Barney. Dankzij een beetje geluk en veel karakter beloonde hij het Schotse publiek in extremis met een puntje. Dit neemt niet weg dat Gerwyn Price een dergelijke voorsprong niet weg mag geven. Tegenvaller van de avond was voor mij toch het optreden van Glen Durrant. Het spreekt voor zich dat ik meer van hem verwachtte, al moet tegelijk opgemerkt worden dat het finishen van Daryl Gurney subliem was.
Uiteindelijk zijn de volgende uitslagen tot stand gekomen:
Scores:
Voor mij leek het op een fiasco uit te draaien, maar dankzij Mighty Mike heb ik toch kostbare punten kunnen sprokkelen. De scores zijn als volgt uitgevallen:
- Jelle (9 punten)
- Yassin (7 punten)
- Erwin (4 punten)
- Lesley (3 punten)
De prestatie van @Yassin-Mansousri_NL was al meer dan behoorlijk met het correct voorspellen van 2 uitslagen. Het kan echter gekker, want @EstorilAzi_NL kreeg het voor elkaar om liefst 3 uitslagen juist te raden. Daar hadden jullie bij de bookmaker een flinke som geld mee kunnen verdienen. Mijn complimenten voor deze uitmuntende prestaties, heren!
Tussenstand:
Uiteraard zien we door bovenstaande prestaties enkele verschuivingen in de tussenstand na twee speelrondes. Het klassement ziet er momenteel als volgt uit:
- Jelle (13 punten)
- Yassin (11 punten)
- Erwin (9 punten)
- Lesley (7 punten)
Meer dan terecht dat Jelle momenteel aan de leiding gaat. Benieuwd wat we volgende week gaan zien en of de rest dichter bij Jelle kan komen.
-
Mighty Mike heeft vanmiddag opnieuw een negendarter gegooid. Dat zijn er gewoon twee in één week tijd!
-
Zonder een 180er te gooien toch
-
Klopt. Ik geloof dat hij een 177 en 174 gooide, @EstorilAzi_NL.
-
Glen Durrant heeft zijn eerste titel bij de PDC te pakken. Indrukwekkend snel!