boss coins
-
hoi,
ik onder vind laatste tijd regelmatig problemen met het opladen van gratis Boss pack zoals bij bekijken van gratis reclame films, het voltooien van opdrachten zoals andere app te installeren , en zelf als ik recent mijn nichtje uitnodigde dit eens te installeren en te proberen bij mij thuis.
voor al deze acties ontving zo goed al geen extra coins,
hoe kan ik dit verhelpen , of wat moet ik doen ?greets
-
@apchard_nl De coockies of cache verwijderen of de app herinstalleren.
-
De Bosscoin die je krijgt voor het bekijken van een filmpje zou direct aan je account toegevoegd moeten worden. Soms wil het wel eens helpen om even naar een van je andere clubslots te gaan. Dan wordt de Bosscoin alsnog toegevoegd.
De speciale aanbiedingen worden aangeboden door externe partijen. Afhankelijk van hoe druk zij het hebben worden de Bosscoins ergens tussen een aantal minuten en een paar dagen toegevoegd. Indien je geen Bosscoins ontvangt, dan zal je zelf contact op moeten nemen met de aanbieder die de aanbieding in beheer heeft. Voor de website is dat PersonaLY en voor de app kan dit Tapjoy, Fyber of ironSource zijn. Ga naar de betreffende aanbieder en klik/tik op 'Support' of 'Ontbrekende Bosscoins' (deze knop kan helemaal onderaan staan). Via die weg kan je dan contact op nemen met de betreffende aanbieder.