Nieuwe Moderator
-
Om het forum leven in te blazen, zou ik aanraden om het oude forum terug te halen. Wedden dat het weer allemaal gaat leven?
-
-
Waar het in bovenstaande post nog leek of ik aan Eddie zijn stoelpoten stond te zagen, wat niks anders dan een grap was ben ik nu alsnog één van de opvolgers van Eddie geworden.
Aangezien ik toch met grote regelmaat hier kijk kan ik ook sneller ingrijpen wanneer het fout dreigt te gaan of om het extra zetje in de rug te geven hier.
Motivatie + zussenfoto's (18+) zijn overigens nog steeds welkom in dit topic.
-
@l-r-van-kessel_nl said in Nieuwe Moderator:
ben ik nu alsnog één van de opvolgers van Eddie geworden.
Hoe bedoel je?
-
-
Waar het in bovenstaande post nog leek of ik aan Eddie zijn stoelpoten stond te zagen, wat niks anders dan een grap was ben ik nu alsnog één van de opvolgers van Eddie geworden.
Aangezien ik toch met grote regelmaat hier kijk kan ik ook sneller ingrijpen wanneer het fout dreigt te gaan of om het extra zetje in de rug te geven hier.
Motivatie + zussenfoto's (18+) zijn overigens nog steeds welkom in dit topic.
Welke bovenstaande post? Die van jou is de eerste van de pagina, mafkees. #doubt
-
Netjes. Benieuwd hoeveel inzendingen er waren. Ik gok 3.
-
Ik gok 2. De nieuwe en jij.
-
L.R. van kessel, Wooper en Joost Sœter zijn al sws nieuw. Ik gok 5/6
-
@scheeftand_nl Fout. Ik weet op voorhand dat ik geen kans maak bij GB met mijn verleden.
-
@furrax_nl said in Nieuwe Moderator:
@scheeftand_nl Fout. Ik weet op voorhand dat ik geen kans maak bij GB met mijn verleden.
GameBasics is Nederlands en in Nederland maakt het verleden niks uit. Een moordenaar komt na 2/3 van zijn straf weer vrij. Een veroordeelde pedofiel kan weer op de kinderopvang gaan werken. Dierenmishandeling wordt hier niet eens veroordeeld.
-
Ja, vergelijkbaar...
-
Ja. Want jij kan met je verleden gewoon weer aan het werk bij GameBasics. Het zal inmiddels wel verjaard zijn, ofzo. Maar wat heb je gedaan dan? Jeroen Derwort anaal verkracht?
-
Zoeken jullie nou nog mensen of niet meer
-
De nieuwe moderators mogen zich anders wel even voorstellen. Dat is een traditie.
-
Nou, hoeft niet hoor
-
@furrax_nl
Dat dacht ik ook en zie hier
Voorstellen is in mijn geval hier niet heel erg nodig lijkt me.
In het kort:
Geboren in Rotterdam-Zuid, altijd al een Ajacied geweest.
OSM'er sinds 2004 (Met enkele tussenposes)
Verleden taken uitgevoerd op OSM.DE & BCS.Entrepreneur in het dagelijks leven op het gebied van bouwkundige brandpreventie en op het gebied van Cryptocurrency.
-
@furrax_nl
Dat dacht ik ook en zie hier
Voorstellen is in mijn geval hier niet heel erg nodig lijkt me.
In het kort:
Geboren in Rotterdam-Zuid, altijd al een Ajacied geweest.
OSM'er sinds 2004 (Met enkele tussenposes)
Verleden taken uitgevoerd op OSM.DE & BCS.Entrepreneur in het dagelijks leven op het gebied van bouwkundige brandpreventie en op het gebied van Cryptocurrency.
Onder andere bekend van het programma Lotto Weekend Miljonairs!
-
Jij was vroeger toch een poster op het 'OSM Café' ?
-
@Furrax_NL Ok, even voorstellen
Ik ben Mathieu, 30 jaar, wonende te Brugge.
In het dagelijkse leven ben ik zelfstandig (behandeling en bewerking van natuursteen)Ik speel osm sinds 2005, ook met enkele pauzes.