Zoekt crew / nieuwe leden
-
Hallo allemaal
Ik ben er weer
Iemand nog.behoefte aan een goeie manager?
Stuur gerust een berichtje -
Goedenavond.
Ben 24 jaar oud, geboren in DenHaag en heb OSM 10 jaar geleden voor het laats gespeeld... In de tussentijd heb ik een paar andere online "spelletjes" gespeeld zoals Grepolis etc.. Maargoed dat ging een beetje te veel van mijn sociale leven eisen aangezien sommige spellen 24/7 doordraaien... Vandaar dat ik 3 weken geleden voor de grap weer een acount heb aangemaakt op OSM aangezien dit spel niet zo erg zijn tol eist van je haha
Ik zie dat er heel veel is veranderd in die 10 jaar, maargoed ik heb het merendeel al aardig onder de kie al zelf ik het zelf... Ben tot nu toe onverslagen met Heereveen en heb bijna al mijn basis spelers op 100 zitten(Veel kopen en verkopen).
Maar nu zie ik dat ik me kan aansluiten bij een crew en had gehoopt dat er nog een top crew aanwezig was die deze noob een kans wou geven. Hahaha, nee ik ben een snelle leerling en als ik een nieuw spelletje of zelfs een baan(nog een werknemer nodig ) leuk vind ga ik er 100%Zie hieronder mijn stand en team momenteel. Bedankt voor de tijd iig en stuur gerust een berichtje ,
Liam.
-
@furrax_nl said in Zoekt crew / nieuwe leden:
@blackfeet_nl Spelen die nog OSM?
waren zijn denkbeeldige vrienden.
of multi s.ken het weten, had dat ook
-
YM SlayersFC zoekt leden
Wij zijn een Crew dat veel meedoet aan toernooien, in dit Geval de CrewCup! Ook willen we battles spelen, maar natuurlijk, voor elke toernooi zijn er spelers nodig.
Eisen:
Je moet Elke dag actief op OSM zijn, vooral als je aan een toernooi meedoet.
Je moet bereikbaar zijn
Je moet Wel eens aan iets meedoen(CC. Battles, etc), en het ook willen. -
A Good Looking Imperium zoekt leden!
Let op: dit gaat om de OSM World Server!Een tijdje terug zijn LFS, Goodfellas, en Imperium samen een crew begonnen op OSM World. Inmiddels is deze crew uitgegroeid tot een zeer actieve crew die veel events speelt! Omdat we nu onze crew iets willen laten groeien proberen we via dit medium nieuwe leden te vinden!
Een paar steekpunten die voor ons belangrijk zijn:
- Al een tijd meedraaiende op OSM NL
- Gemotiveerd
- Actief
- Goed samenspel
Kortom, lijkt het je leuk om naast de Nederlandse server ook op de Internationale server te spelen, stuur dan een berichtje naar mij en wie weet speel jij binnenkort mee met GLI!
-
En veel MP hebben. Uitzonderingen mogelijk.
-
Hallo allemaal.
Na een tijdje rustig in een hoekje te zitten loeren en afwachten, heb ik besloten om mijzelf te wanen in de wereld der crews.Wat heb ik als Manager te bieden?:
- Een gigantisch grote hoeveelheid enthousiasme wat betreft OSM
- Een leergierige geest die alsmaar meer wilt weten en beter wilt worden op het gebied van OSM
- Een "laatst gezien tijd" die ongeveer gelijk staat met de tijd waarop je naar mijn profiel kijkt, wat betekend dat ik vrijwel elke dag zeer actief ben op OSM.
- Bereidheid om mee te doen aan crewcompetities en dergelijke, al wordt dat momenteel lastig, gezien het feit dat ik momenteel al mijn 4 slots al weer bezet heb
Wat zou ik als Manager van een crew willen?:
- Een schat aan ervaring, waarmee ik mijn manager vaardigheden kan verbeteren / perfectioneren (Denk aan tactieken, trucs, etc.)
- Een leuke community die veel met elkaar praat over allerlei zaken, maar het wel serieus houdt.
- Een crew die graag meedoet aan crew gerelateerde evenementen en daarin ook serieus mee wilt doen.
Tenslotte hier nog mijn profielstatistieken, mochten deze voor jullie relevant zijn:
Dat was het eigenlijk wel. Mocht er iemand interesse in mijn diensten hebben, stuur me gerust een privé-bericht op OSM!
Alvast bedankt voor de (mogelijke) interesse!
Met vriendelijke groet,
Thunderbolt Zeke
-
Wij van de Goal Diggers zijn op zoek naar ervaren managers!
Wij doen mee met de crew battles, crew cup en wij hebben onze eigen crew competitie met promotie/ degradatie systeem.Waar wij naar opzoek zijn:
- Actieve managers die in onze Discord willen komen
- Managers met ervaring in battles
Wat wij te bieden hebben:
- Een actieve Discord groep (Managers van Goal Diggers en Young Goal Diggers)
- Een volle crew competitie (Managers van Goal Diggers en Young Goal Diggers)
- Deelname aan de crew cup (iedereen komt aan de beurt die mee wil doen)
- Battles tegen ervaren crews
Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur dan een prive bericht!
Mocht je geen ervaring hebben in de battles dan kan je altijd terecht bij onze talentcrew de Young Goal Diggers. -
@jordyrcjr_nl Ik zou graag in jullie talenten-crew willen deelnemen!
M.v.g. Freddie Mercury
-
Hallo
Ik wil lid worden van een team.
25e plaats op de ranglijst.
Ik wil in veldslagen spelen.
Maar ik spreek geen Nederlands -
Op verzoek gedeeld:
Beste manager,
Ik zou je graag willen uitnodigen om onze talentencrew Osm Legendz Talents te joinen.
Het is onze 2e crew waar dus de mogelijkheid bestaat om door te stromen naar de hoofdcrew als er goede resultaten geboekt worden, denk aan crewduels spelen en crewcompetities.
We zijn een leuk enthousiast team met een eigen groepsapp om elkaar op de hoogte te houden en elkaar aan te moedigen.Wat we vragen van jou is dat je lekker actief bent en deelneemt aan de crewduels/crewcompetities om zo onze crew naar een hoger level te brengen.
Lijkt het je wat? Stuur me dan een pb, me managernaam is tbol86. Ik hoor graag van je
-
Wij van PRO ELITE zijn op zoek naar nieuwe leden!
Lijkt het je leuk om mee te doen in onze zeer actieve, fanatieke en gezellige crew?Wat wij van jou verwachten:
•Beschikbaar voor duels
•Meedoen aan de crew comp
•Actief in onze communicatie app
•Ervaring
•Gezelligheid en behulpzaamWij doen mee aan de top van duellerende crews dus er word zeer fanatiek gespeeld en daardoor is het nodig zelf erg actief bezig te zijn met je team/tactieken.
Lijkt het je wat? Bericht dan Verpletteraar even
Grtz
-
Goedenavond,
Nadat ik een aantal jaar geleden gestopt ben met het actief spelen van OSM, ben ik begin 2018 weer begonnen met het actief spelen van OSM.
Ik heb in meerdere goede crews gezeten denk hierbij aan, waarvan de laatste Just Relax was, hier was ik helaas weer snel uit, omdat ik wegens tijdsdruk etc geen tijd had om mij volledig te focussen op Online Soccer Manager en de crew. Helaas zag ik ook geen plezier meer in het spelletje, maar dat is helemaal terug.
Ik heb 100% wereldverovering en speel dit spel al een ruime tijd. In 2013 heb ik een nieuw account aangemaakt op Online Soccer Manager, maar speel dit spel al heel veel jaren.
Ik ben opzoek naar een professionele crew die meedoen aan;
- Crewcup
- Crewcompetitie
- Battles.
Meer info? Je kunt mij altijd een pb sturen.
Gr Patrick.
-
Just Relax is opzoek naar 2 nieuwe managers die duels willen spelen. Communicatie loopt via WhatsApp.
PM mij of You vs Me.
-
Wij van de Goal Diggers en Young Goal Diggers zijn op zoek naar 4 tot 6 actieve managers!
Wij doen mee met de crew battles, crew cup en wij hebben onze eigen crew competitie met promotie/ degradatie systeem.Waar wij naar opzoek zijn:
- Actieve managers die in onze Discord willen komen. (Wij bespreken hier alles)
- Managers die 1 of 2 slots over hebben voor de battles en crew competitie/ cup.
Wat wij te bieden hebben:
- Een actieve Discord groep (Managers van Goal Diggers en Young Goal Diggers)
- Drie crew competities (Managers van Goal Diggers en Young Goal Diggers)
- Deelname aan de crew cup (iedereen komt aan de beurt die mee wil doen)
- Battles tegen ervaren crews
- Een eigen toto competitie in Discord
Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur dan een prive bericht!
-
The New Saints FC is opzoek naar een aantal nieuwe leden!
Wie zijn wij?
The New Saints FC is ontstaan nadat een deel van ons zich afsplitste van de crew Just Relax. Onze visie is om op de lange termijn de top van de crewranglijsten te behalen en ons te mengen in de strijd tussen de beste crews op OSM.Wij zoeken nog meer leden om onze crew te versterken. Ben jij:
- Gedreven, klaar om de uitdaging aan te gaan om als crew de ranglijsten te beklimmen door het spelen van duels
- Gemotiveerd om je hiervoor tot het best van je vermogen in te zetten door goed samenspel met je crewleden
- Bereid om een goede communicatie in stand te houden met je crewgenoten, om de duels op die manier zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen. Hiervoor zullen we Whatsapp gebruiken, in ieder geval totdat er een beter chatsysteem op OSM geïmplementeerd wordt?
Dan zoeken wij jou! Stuur mij een berichtje en bewijs jezelf door mee te spelen in onze crewcompetitie! Het idee is om binnenkort te starten met onze eerste crewcompetitie. Wees welkom en doe mee!
-
Ik wil!
-
Dag allemaal,
Ervaren, voormalige top-100 manager die nog eens komt kijken of hij het nog kan. Bij deze ook op zoek naar een degelijke crew.
Ik hoor graag van jullie interesse.
Groetjes
-
@lcfc-dude_nl said in Zoekt crew / nieuwe leden:
Dag allemaal,
Ervaren, voormalige top-100 manager die nog eens komt kijken of hij het nog kan. Bij deze ook op zoek naar een degelijke crew.
Ik hoor graag van jullie interesse.
Groetjes
Denk ga is even op zijn profiel kijken en zie vervolgens nooit iets gepost behalve dit bericht daarna sinds 15-05-2019 niet meer online geweest