Voetbal: De Nederlandse competities
-
Gefeliciteerd voor elke ajacied dan
-
@fc-eddie_nl said in Eredivisie:
en dan was de wedstrijd al gespeeld
2-0 is niet per se gespeeld, het is wel zo dat Feyenoord twee enorme kansen om zeep hielp en in de beginfase de veel betere partij was. Na een minuut of 25 kantelde dat en miste ook Ajax twee grote kansen. Ben blij dat Feyenoord vlak voor de 0-1 ook een onterechte corner kreeg, dat heft elkaar dan mooi op. Het blijft een vreemde regel dat de VAR bij zoiets simpels niet mag ingrijpen.
-
Normaal gesproken niet, maar een 2-0 achterstand in een vijandige Kuip maakt ook Ajax niet snel ongedaan.
-
Jongens praat eens ontopic GODVERDOMME DIT IS HET EREDIVISIETOPIC NIET HET KNVB BEKER TOPIC!!!
Ik vind dat iedereen een ban moet krijgen voor ontopic praten.
Groetjes,
-
Bedoel je niet offtopic, @Scheeftand_NL?
Om toch enigszins aan je wens tegemoet te komen, het zou toch fantastisch zijn als Excelsior een gelijkspel weet te forceren in eigen huis tegen PSV.
-
@dasfenêtre_nl said in Eredivisie:
Bedoel je niet offtopic, @Scheeftand_NL?
Om toch enigszins aan je wens tegemoet te komen, het zou toch fantastisch zijn als Excelsior een gelijkspel weet te forceren in eigen huis tegen PSV.
oh ja ik bedoel offtopic
-
@scheeftand_nl said in Eredivisie:
Jongens praat eens ontopic GODVERDOMME DIT IS HET EREDIVISIETOPIC NIET HET KNVB BEKER TOPIC!!!
Ik vind dat iedereen een ban moet krijgen voor ontopic praten.
Groetjes,
Grappigste reactie van het Jaar@FC-Eddie_NL verander de titel van deze topic naar 'voetbal' ofzo. Dan kunnen we over elke Wedstrijd van de wereld praten
-
Los van de onterechte corner, hoe kan je in hemelsnaam Larsson een poging te laten doen om de Ligt te dekken tijdens een corner?
Faal van Gio en Vermeer (keeper hoort de baas te zijn in het strafschopgebied tijdens een corner).De 2-0 van vd Beek was een houdbare bal voor Vermeer.
De 3-0 was ook slap ingrijpen van Feyenoord.
Al scoort er wederom een Beek bij Vermeer..Een Beek mond hier uit achter een Meer zo te zien..
Nu hoop ik wel mocht Willem II de finale halen zij ook winnen van Ajax, waarom?
Omdat het voor de fans van Willen II een prachtige prijs is en eerlijk als Ajacied zijnde interesseert die beker me eigenlijk vrij weinig.
Het enige mooie eraan is , is dat we Feyenoord eruit hebben geknikkerd.Nadeel aan Willem II als bekerwinnaar is de Europese campagne, in dat geval kan AZ beter de finale halen.
Nadeel daaraan is weer dat ik AZ liever 3e zie worden en extra overwinningen zie behalen in de play offs (Als ik het goed heb speelt de nummer 3 meer play offs dan de bekerwinnaar.)Feyenoord word 4e en speelt eerst play-offs in de Eredivisie, hopelijk kunnen zij in de play-offs wel weer eens winnen en punten voor Nederland pakken.
Anders zijn we aankomend seizoen weer alleen van Ajax afhankelijk.Utrecht/Vitesse/Heracles hoeven we in Europa sowieso niks van te verwachten namelijk..
-
@l-r-van-kessel_nl said in Eredivisie:
Los van de onterechte corner, hoe kan je in hemelsnaam Larsson een poging te laten doen om de Ligt te dekken tijdens een corner?
Faal van Gio en Vermeer (keeper hoort de baas te zijn in het strafschopgebied tijdens een corner).De 2-0 van vd Beek was een houdbare bal voor Vermeer.
De 3-0 was ook slap ingrijpen van Feyenoord.
Al scoort er wederom een Beek bij Vermeer..Een Beek mond hier uit achter een Meer zo te zien..
Nu hoop ik wel mocht Willem II de finale halen zij ook winnen van Ajax, waarom?
Omdat het voor de fans van Willen II een prachtige prijs is en eerlijk als Ajacied zijnde interesseert die beker me eigenlijk vrij weinig.
Het enige mooie eraan is , is dat we Feyenoord eruit hebben geknikkerd.Nadeel aan Willem II als bekerwinnaar is de Europese campagne, in dat geval kan AZ beter de finale halen.
Nadeel daaraan is weer dat ik AZ liever 3e zie worden en extra overwinningen zie behalen in de play offs (Als ik het goed heb speelt de nummer 3 meer play offs dan de bekerwinnaar.)Feyenoord word 4e en speelt eerst play-offs in de Eredivisie, hopelijk kunnen zij in de play-offs wel weer eens winnen en punten voor Nederland pakken.
Anders zijn we aankomend seizoen weer alleen van Ajax afhankelijk.Utrecht/Vitesse/Heracles hoeven we in Europa sowieso niks van te verwachten namelijk..
Utrech wel hoor, en waar is PSV in je verhaal? En waarom boeit de beker je niet? Feyenoord gaat ons bijna inhalen qua bekeroverwinningen wil je dat soms?
-
kut 1-1
-
@DasFenêtre_NL @Yassin-Mansousri_NL @L-R-van-kessel_NL Kom hier live chatten om dit forum een beetje levendiger te maken. Iedereen taggen in het SKHF café had weinig zin...
-
Ik ben voor AZ. AZ heeft een heel klein plekje in mijn hart naast Ajax. Ik vind dat ze elk seizoen weer leuk spelen. Ze kunnen nooit tegen de grote 2 op en dat maakt ze zo zielig.
-
@L-R-van-kessel_NL said in Eredivisie:
Ik ben voor Willem II
Nou flikker dan maar gauw een eind op
@Yassin-Mansousri_NL said in Eredivisie:
Zo grote kans voor AZ man!
Nou hè, ik zag het ook! Jammer dat hij er niet in ging.
@DasFenêtre_NL said in Eredivisie:
Tering hee wat is die John van den Brom lelijk zeg
Nou nou let eens even op je taalgebruik zeg daar kan die man ook niks aan doen
-
@Furrax_NL said in Eredivisie:
hoi hoi ik kom ook even live met jullie chatten
Hey, Furrax, gezellig zeg!
-
@l-r-van-kessel_nl said in Eredivisie:
Nadeel daaraan is weer dat ik AZ liever 3e zie worden en extra overwinningen zie behalen in de play offs (Als ik het goed heb speelt de nummer 3 meer play offs dan de bekerwinnaar.)
Feyenoord word 4e en speelt eerst play-offs in de Eredivisie, hopelijk kunnen zij in de play-offs wel weer eens winnen en punten voor Nederland pakken.
De nummer 4 tot 7 spelen de Play-offs
Nederland Krijgt op dit moment 3 EL tickets, deze worden verdeeld door:
De Nummer 3
De Bekerwinnaar(Weten we natuurlijk)
En Natuurlijk de Play-off winnaar...Als Ajax bekerwinnaar wordt(hopelijk niet) En ze blijven In de Top 3. Dan Krijgt de nummer 4 de ticket van Ajax en doet de nummer 8 aan de Play-offs mee
@scheeftand_nl said in Eredivisie:
@L-R-van-kessel_NL said in Eredivisie:
Ik ben voor Willem IINou flikker dan maar gauw een eind op
@Yassin-Mansousri_NL said in Eredivisie:
Zo grote kans voor AZ man!Nou hè, ik zag het ook! Jammer dat hij er niet in ging.
@DasFenêtre_NL said in Eredivisie:
Tering hee wat is die John van den Brom lelijk zegNou nou let eens even op je taalgebruik zeg daar kan die man ook niks aan doen
.
@Furrax_NL said in Eredivisie:hoi hoi ik kom ook even live met jullie chatten
Hey, Furrax, gezellig zeg!
-
Lekker weer daar in Tilburg. Hier (Den Haag) is het droog.
-
Oei we gaan toch niet verlengen hè? Daar heb ik echt geen tijd voor.
-
@scheeftand_nl Goedzo
-
PAAL
Please enter a longer post. Posts should contain at least 6 character(s).
-
Penalty's. Verdomme daar heb ik toch geen tijd voor man. Hup AZ!