SKHF Café
-
Links en rechts hoor ik inderdaad wel eens dat mensen uit Rotterdam e.o. richting Noord-Brabant komen om carnaval te vieren. Niets voor jou, @L-R-van-kessel_NL?
-
Hij gaat als Doerak.
-
@dasfenêtre_nl said in SKHF Café:
Wat voor werk doe je, @Scheeftand_NL?
Hulpkracht bij de Hornbach op de tuinafdeling
-
Nee niet echt..Ik vind het niks voor mezelf al ziet het er super gezellig uit maar vind ik het wel echt een dingentje voor de Brabo's onder ons, dat feestje moeten die lompe Rotterdammers niet verpesten, wat helaas vaak zat gebeurd.
St Patricks Day daar in tegen over 2 weken vier ik wel degelijk. Geweldig feestje Carnaval/Koningsdag in één naar mijn mening.
-
Dan weet ik bij wie ik moet zijn als ik een tuinhuisje wil, @Scheeftand_NL.
Ben eens met St. Patrick's Day in Dublin geweest. Je weet niet wat je ziet. De Nederlandse feestdagen verbleken bij zulke festiviteiten. Ieren weten wel hoe ze een feestje moeten bouwen.
-
Dan weet ik bij wie ik moet zijn als ik een tuinhuisje wil, @Scheeftand_NL.
Ben eens met St. Patrick's Day in Dublin geweest. Je weet niet wat je ziet. De Nederlandse feestdagen verbleken bij zulke festiviteiten. Ieren weten wel hoe ze een feestje moeten bouwen.
Nou Jesse K. wist kennelijk waar die moest zijn voor een containerberging, want die heb ik een keer geholpen.
Hij had vieze kleding aan, was ongeschoren en had een baseballpetje op. Zelfs ik had moeite om hem te herkennen, maar ik had hem wel herkend. Ik twijfelde lang, maar uiteindelijk was het toch wel duidelijk. Ik keek hem lang aan, hij keek mij ook aan, hij had een soort van onvriendelijke blik, zo van: Wat kijk je me nou aan joh mafkees. Toen hij wegging, riep ik nog naar hem: "Ik heb op de PVV gestemd." Nooit meer teruggezien
-
Waar een opmerking over een tuinhuisje al niet goed voor is. Prachtig verhaal!
-
Het voetbalnieuws van de week komt zonder enige twijfel uit Turkije. Zojuist lees ik op Voetbalzone dat een routinier van een Turkse laagvlieger tegenstanders snijdt met een scheermes. Daar kan zelfs Pepe niet tegenop.
-
Het voetbalnieuws van de week komt zonder enige twijfel uit Turkije. Zojuist lees ik op Voetbalzone dat een routinier van een Turkse laagvlieger tegenstanders snijdt met een scheermes. Daar kan zelfs Pepe niet tegenop.
Nou, ik zie Sergio Ramos er wel voor aan hoor.
-
@scheeftand_nl said in SKHF Café:
Nou, ik zie Sergio Ramos er wel voor aan hoor.
Het is dat Marco Materazzi gestopt is.
-
This post is deleted!
-
Wat gaat het vanavond worden voor Ajax? Laten we hopen op een stuntje.
-
0-2
Please enter a longer post. Posts should contain at least 6 character(s).
-
Gruwelijke wedstrijd en simpelweg klasse van Ajax!
In de openingsfase was Ajax dodelijk efficiënt gezien het feit dat de eerste twee kansen meteen omgezet werden in doelpunten. Na de 0-2 sloeg de vertwijfeling helemaal toe bij Real Madrid, terwijl zij bij aanvang van de wedstrijd al aangeschoten wild was door drie nederlagen op rij op eigen bodem. Ajax pakte uitstekend door en bleef constant druk op de bal zetten. Daar leek Real Madrid de gehele wedstrijd moeite mee te hebben.
Al met al scoorde iedere speler bij Ajax een dikke voldoende. Persoonlijk heb ik vooral genoten van Frenkie de Jong. Hij liet andermaal zien waarom hij volgend jaar voor FC Barcelona voetbalt. Bij die actie van Neres op Carvajal in de 12e minuut bij de achterlijn stond ik bijna op de bank overigens. Volgens mij weet Carvajal nog steeds niet waar de bal is.
Met deze passie en speelwijze kan Ajax heel veel Europese topteams ontzettend veel pijn doen anyway.
-
Lekker potje hoor, genoten
-
OSM heeft er gisteren ook mooi via Twitter op ingehaakt
-
Dat is inderdaad zeer gevat!
-
Triest Real.
-
-
Ongelofelijk, wat een avond. Geweldige prestatie van ons aller Ajax, wie had dat ooit kunnen denken. Het aankoopbeleid betaalt zich uit, Tadic is vanaf minuut 1 dat ie een Ajax-shirt aan heeft geweldig, gisteren was ie écht fenomenaal.