Voetbal: De buitenlandse competities
-
@dikketuur_nl Bale houdt al 4 seizoen de medische staf van Real volop bezig. Vind dat het wel klaar mag zijn. Zo speler kan je toch niet meer vertrouwen.
-
100 miljoen
-
In het SKHF Café liet ik al doorschemeren dat ik gemengde gevoelens heb bij de aanstelling van José Mourinho en daar blijf ik voorlopig bij.
Afgaande op de wedstrijd van afgelopen dinsdag tegen Ajax lijkt het verbeteren van de verdediging één van de meest urgente verbeterpunten. Op korte termijn denk ik dat José Mourinho dat zeker kan realiseren. Daar krijgt hij ongetwijfeld ook enige ruimte voor gezien het feit dat Real Madrid geen prijs meer kan pakken.
Voor volgend seizoen voorzie ik echter wel een probleem. De selectie moet verjongd worden en opnieuw opgebouwd worden. Het verleden wijst naar mijn mening uit dat dat niet de sterkste kant van de Portugees is. Bij Manchester United liet hij immers ook een puinhoop achter. Om eens een gekke naam in de groep te gooien, Louis van Gaal.
-
Frank de Boer is ook goed begonnen in Amerika trouwens.
-
Jongens, we hebben een nieuwe koploper.
-
@scheeftand_nl said in Bundesliga:
Jongens, we hebben een nieuwe koploper.
Grote kans dat Bayern München daar ook blijft staan tot het uiteinde.
-
Denk 't ook ja.
-
Ja Frank over de grens is het niet helemaal..misschien dat hij het hierna nog één keer kan proberen bij de Rangers als Gerrard daar weggaat, verder geef ik hem een kleine kans.
Bij Ajax zitten we ook niet meer op hem te wachten (Echt geweldig die 4 titels maar verder was het op.)
De prestaties van Bosz & ten Hag hebben ons wel verwend.. -
Helemaal eens met jouw visie, @L-R-van-kessel_NL.
Buiten Nederland heeft Frank de Boer nu de nodige kansen gekregen om zichzelf te bewijzen. Geen enkele combinatie lijkt te slagen. Op deze manier vergeten de meeste clubs hem wel.
-
Hoe is het OSM uitje naar Dortmund geweest of is er niemand van het forum bij aanwezig geweest?
Vanaf aankomend seizoen hebben we wel als het goed is HSV weer terug op het nest waar het thuishoort.
-
Alle speculaties voor niets, Zinedine Zidane is per direct terug op het oude nest.
-
Logische keuze.
-
Uiteraard, @Furrax_NL.
Neem aan dat Zinedine Zidane ook de nodige toezeggingen heeft gekregen ten aanzien van het transferbeleid. Indien ik mij niet vergis, wilde hij vorig jaar onder andere Hazard en Mbappé naar Real Madrid halen. Het zou mij niet verbazen als er aankomende zomer stevig onderhandeld gaat worden over zulke spelers.
-
@furrax_nl said in Voetbal: De buitenlandse competities:
Mourinho terug naar Real...
Perez, neem ontslag...
Het werd dus geen Mourinho, maar Zidane...
-
Real wilt wel weer nieuw materiaal halen aankomende zomer..Hazard, Mbappe,...?
Alleen wie van die sterren wilt nu naar Real terwijl ze aankomend jaar echt weer moeten opbouwen.
-
Tja, het is ook niet zo dat Chelsea en PSG in Europees verband per definitie om de hoofdprijzen voetballen. Mogelijk zitten ze zich toch te verlekkeren bij de gedachte dat Zinedine Zidane het voor elkaar kreeg om met Real Madrid enkele keren de Champions League te winnen.
-
Om even op Lesley te reageren. Uiteraard zal Zidane wel zijn eisen gesteld hebben en meer dan terecht. In een interview vroegen ze aan Perez of hij nu Mbappe of Neymar wou. Hij zei: Ik koop ze alletwee. Laten we hopen dat Neymar blijft maar die is. Ik vind hem verschrikkelijk. Ook duur maar dat is Mbappe ook. Ben eens benieuwd of Courtois en Bale aan speelkansen gaan geraken onder Zidane. Aangezien Navas zijn eerste doelman was.
-
Goede toevoeging, @Furrax_NL.
Voor zowel Gareth Bale als Thibaut Courtois zie ik het weinig rooskleurig in. Eerstgenoemde wordt uitgekotst door de meeste fans van Real Madrid en Zinedine Zidane heeft hem ook nooit gemogen volgens mij. Waarschijnlijk zijn ze bij Real Madrid bereid om hun verlies te nemen en hem zo snel mogelijk te laten vertrekken. Over Thibaut Courtois las ik toevallig vandaag al het gerucht dat hij deze zomer ook mag vertrekken.
Over geruchten gesproken, Christian Eriksen wordt ook gelinkt aan Real Madrid.
-
Welke reserve keeper had Zidane in zijn eerste periode als trainer? Was dat niet Casilla?
-
Ik geloof het wel, @Furrax_NL.
Volgens mij keept Casilla vandaag de dag ergens in Engeland. De laatste maanden van dit voetbalseizoen kan Thibaut Courtois vast wel door als reservekeeper. Tijdens de transferperiode trekken ze ongetwijfeld een andere keeper aan dan.