Voetbal: De buitenlandse competities
-
Persoonlijk vind ik Mbappe een echte speler voor United of Arsenal..al zal hij in het huidige klimaat nooit naar Arsenal gaan..
-
@bringdaruckus_nl Op Europees vlak stelt PSG niks voor en is de Ligue 1 een saaie competitie dus hij zal wel eens vertrekken. Hopelijk pakken ze PSG aan ivm met die dure aankopen.
-
@furrax_nl Ik geloof best dat hij eens zal vertrekken maar dat zal niet naar Italië zijn.
PSG gaat echt wel een keertje de CL pakken. Bij Chelsea heeft het ook ff geduurd. Het is niet realistisch om te verwachten dat ze binnen 5 jaar nadat de sjeik kwam de CL zouden pakken.
-
@furrax_nl said in Voetbal: De buitenlandse competities:
@bringdaruckus_nl Op Europees vlak stelt PSG niks voor en is de Ligue 1 een saaie competitie dus hij zal wel eens vertrekken. Hopelijk pakken ze PSG aan ivm met die dure aankopen.
Precies.
-
Kan mij ook niet voorstellen dat Neymar jaren voor PSG blijft voetballen, vooral niet als Europese prijzen uitblijven.
-
Lijkt me wel leuk trouwens als PSG eens de CL pakt. Voor alle haters
-
@dasfenêtre_nl said in Voetbal: De buitenlandse competities:
Kan mij ook niet voorstellen dat Neymar jaren voor PSG blijft voetballen, vooral niet als Europese prijzen uitblijven.
Ik hoop van niet. Vind zulke topspelers in een competitie zoals de Franse echt een zonde.
Hoop dat 'ie gewoon lekker terug naar Barça gaat. -
@bringdaruckus_nl said in Voetbal: De buitenlandse competities:
Lijkt me wel leuk trouwens als PSG eens de CL pakt. Voor alle haters
Gaat nooit gebeuren denk ik Nu ja, ooit zal het wel is lukken, als ze aan dit tempo blijven uitgeven.
-
Dan moeten ze bij PSG eens gaan investeren in die verdediging. Dat was niet om aan te gluren tegen Manchester United.
-
Waarom haten we PSG? Omdat ze arrogant overkomen. Een club zonder identiteit. Miljoenen uitgeven en nog niks bereiken qua Europees vlak.
-
@dasfenêtre_nl Zolang hij maar niet naar Real komt. Walgelijke showvoetballer...
-
Begrijp ik, maar toch sluit ik niet uit dat Real Madrid een poging gaat wagen om hem te contracteren.
-
@dikketuur_nl Lol hoe er kan je je tegenspreken in 2 zinnen
-
PSG gaat een van de grootste clubs worden. Alles klopt. Nu al in de top 5 meest verkochte shirts terwijl ze Europees amper succes hebben. PSG gaat een van de beste merken worden.
-
Waarom haten we PSG? Omdat ze arrogant overkomen. Een club zonder identiteit. Miljoenen uitgeven en nog niks bereiken qua Europees vlak.
Nagel op de kop.
-
@dasfenêtre_nl Zolang hij maar niet naar Real komt. Walgelijke showvoetballer...
Idd, 10 keer liever Mbappé of Hazard. Een dolfijn als Neymar hebben we idd niet nodig.
-
Gareth Bale gaat het liefst meteen rentenieren volgens mij.
Zojuist lees ik dat hij verwacht dat zijn resterende contractjaren gewoon uitbetaald worden bij een eventueel vertrek bij Real Madrid. Gareth Bale staat nog tot 2022 onder contract. Met de uitbetaling van een drietal jaarsalarissen zou een slordige 51 miljoen euro gemoeid zijn.
-
Hij heeft groot gelijk ook! Ondergewaardeerd in Madrid, daarbij zijn ze tot de overeenstemming gekomen van het contract toen der tijd. Risico van het vak.
-
Inmiddels heeft FC Barcelona weer een Nederlander aangetrokken. De 18-jarige Ludovit Reis verhuist van Groningen naar Barcelona. Neem aan dat hij volgend seizoen bij FC Barcelona B aan de slag mag of zelfs uitgeleend wordt aan een andere club.
-
De competities zijn overal afgelopen, wat zijn voor jullie DE verrassingen in de buitenlandse competities (zowel positief als negatief)?
Wat mij negatief is opgevallen zijn toch de slechte prestaties van Anderlecht (geen Europees voetbal), Monaco (net niet gedegradeerd) , Fenerbace (al zijn ze nog sterk teruggekomen naar p6), Schalke (ontloopt net de play-offs).
Positief: Atalanta (CL Plaatsing), Leverkussen (Dat heeft Bosz mooi op de rit gekregen), Antwerp (Europa League plaatsing), Getafe (5e in Spanje met minimale middelen).
Nu volgen er in de meeste competities nog de wedstrijden om promotie/degradatie , waaronder vanavond de € 200.000.000,00 wedstrijd van vanavond : Derby County - Aston Villa met El Ghazi in de selectie .
In Duitsland word er ook gespeeld, Union Berlin (nog nooit actief in de Bundesliga) - Stuttgart (De kampioen van enkele jaren geleden.)
Al is het helemaal zonde dat HSV niet is gepromoveerd..