Voetbal: De buitenlandse competities
-
@bringdaruckus_nl Ja maar die Ligue 1 is letterlijk een speeltuin voor PSG, Zonder moeite een doelpunt
-
@yassin-mansousri_nl Gelukkig is de serie A een competitie waar het tot de laatste dag gaat spannen welke van de 4 clubs kampioen wordt.
-
Zeker eens met het feit dat Juventus niets voor Mbappé is, @bringdaruckus_NL.
Voor enige uitdaging kan hij beter naar een topclub in Engeland of Spanje verkassen. Los van het feit dat Juventus al diep in de buidel heeft moeten tasten om CR7 aan te trekken. Volgens mij is hun portemonnee niet zo diep dat ze zich Mbappé ook kunnen veroorloven.
-
@dasfenêtre_nl Precies en aangezien de gemiddelde leeftijd van Juventus 30 is ofzo, moeten ze straks wel op meerdere plekken vervangen
-
Persoonlijk vind ik Mbappe een echte speler voor United of Arsenal..al zal hij in het huidige klimaat nooit naar Arsenal gaan..
-
@bringdaruckus_nl Op Europees vlak stelt PSG niks voor en is de Ligue 1 een saaie competitie dus hij zal wel eens vertrekken. Hopelijk pakken ze PSG aan ivm met die dure aankopen.
-
@furrax_nl Ik geloof best dat hij eens zal vertrekken maar dat zal niet naar Italië zijn.
PSG gaat echt wel een keertje de CL pakken. Bij Chelsea heeft het ook ff geduurd. Het is niet realistisch om te verwachten dat ze binnen 5 jaar nadat de sjeik kwam de CL zouden pakken.
-
@furrax_nl said in Voetbal: De buitenlandse competities:
@bringdaruckus_nl Op Europees vlak stelt PSG niks voor en is de Ligue 1 een saaie competitie dus hij zal wel eens vertrekken. Hopelijk pakken ze PSG aan ivm met die dure aankopen.
Precies.
-
Kan mij ook niet voorstellen dat Neymar jaren voor PSG blijft voetballen, vooral niet als Europese prijzen uitblijven.
-
Lijkt me wel leuk trouwens als PSG eens de CL pakt. Voor alle haters
-
@dasfenêtre_nl said in Voetbal: De buitenlandse competities:
Kan mij ook niet voorstellen dat Neymar jaren voor PSG blijft voetballen, vooral niet als Europese prijzen uitblijven.
Ik hoop van niet. Vind zulke topspelers in een competitie zoals de Franse echt een zonde.
Hoop dat 'ie gewoon lekker terug naar Barça gaat. -
@bringdaruckus_nl said in Voetbal: De buitenlandse competities:
Lijkt me wel leuk trouwens als PSG eens de CL pakt. Voor alle haters
Gaat nooit gebeuren denk ik Nu ja, ooit zal het wel is lukken, als ze aan dit tempo blijven uitgeven.
-
Dan moeten ze bij PSG eens gaan investeren in die verdediging. Dat was niet om aan te gluren tegen Manchester United.
-
Waarom haten we PSG? Omdat ze arrogant overkomen. Een club zonder identiteit. Miljoenen uitgeven en nog niks bereiken qua Europees vlak.
-
@dasfenêtre_nl Zolang hij maar niet naar Real komt. Walgelijke showvoetballer...
-
Begrijp ik, maar toch sluit ik niet uit dat Real Madrid een poging gaat wagen om hem te contracteren.
-
@dikketuur_nl Lol hoe er kan je je tegenspreken in 2 zinnen
-
PSG gaat een van de grootste clubs worden. Alles klopt. Nu al in de top 5 meest verkochte shirts terwijl ze Europees amper succes hebben. PSG gaat een van de beste merken worden.
-
Waarom haten we PSG? Omdat ze arrogant overkomen. Een club zonder identiteit. Miljoenen uitgeven en nog niks bereiken qua Europees vlak.
Nagel op de kop.
-
@dasfenêtre_nl Zolang hij maar niet naar Real komt. Walgelijke showvoetballer...
Idd, 10 keer liever Mbappé of Hazard. Een dolfijn als Neymar hebben we idd niet nodig.