SKHF Café
-
@scheeftand_nl said in SKHF Café:
@dikketuur_nl said in SKHF Café:
@furrax_nl said in SKHF Café:
Gedraag je dan ook eens normaal.
Als je doelt op mijn reactie, "3/15 WAS AN INSIDE JOB", dat is natuurlijk niet wat ik vind. Ik loop hiermee op de zaken vooruit, want dit is wat je de komende tijd gaat horen vanuit o.a. neonazistische en extreemrechtste hoeken, en het is een soort van parodie, op 9/11, waarover achterlijke complotdenkers ook beweren dat het een "inside job" was.
Als je doelt op mijn reactie, "oké maar ik vraag niet wat jij zou zeggen", tegen Yassin Mansousri, die bemoeit zich met gesprekken tussen anderen en die praat voor anderen, dus daarop heb ik hem er alleen even op gewezen door te zeggen dat ik niet aan hem vroeg wat hij zou zeggen.
Je zit op een forum. Lijkt me doodnormaal dat mensen zich moeien in de gesprekken.
Nee, ik heb het niet tegen hem dus hij moet geen antwoord geven. Dat heeft er niks mee te maken dat dit een forum is.
Als je een privégesprek wil voeren, stuur dan een privébericht. Als je op een forum praat moet je niet verbaasd zijn dat mensen zich mengen. Stop met janken.
-
@mrauto_nl said in SKHF Café:
@furrax_nl hoi ik ben Kay
MRAUTO!!!!!! TERING HEE WAT HEB IK JOU LANG NIET GEZIEN!!! Ik was je zelfs allang alweer vergeten... Welkom terug!!!
-
@l-r-van-kessel_nl said in SKHF Café:
In Utrecht is er vanochtend ook aardig wat misgegaan zoals ik het nieuws net heb vernomen.
Kwam uit een lange vergadering en zag ineens alle berichten binnenkomen..Nog Utrechters hier die er al meer over kunnen vertellen?
Zover ik het zag is het in Kanaaleilanden gebeurd (Ook de buurt waar je nooit zou moeten willen komen..)
Nieuw Zeeland was erg maar ver weg, dit is hier..
-
@furrax_nl said in SKHF Café:
Gedraag je dan ook eens normaal.
Als je doelt op mijn reactie, "3/15 WAS AN INSIDE JOB", dat is natuurlijk niet wat ik vind. Ik loop hiermee op de zaken vooruit, want dit is wat je de komende tijd gaat horen vanuit o.a. neonazistische en extreemrechtste hoeken, en het is een soort van parodie, op 9/11, waarover achterlijke complotdenkers ook beweren dat het een "inside job" was.
Als je doelt op mijn reactie, "oké maar ik vraag niet wat jij zou zeggen", tegen Yassin Mansousri, die bemoeit zich met gesprekken tussen anderen en die praat voor anderen, dus daarop heb ik hem er alleen even op gewezen door te zeggen dat ik niet aan hem vroeg wat hij zou zeggen.
Je zit op een forum. Lijkt me doodnormaal dat mensen zich moeien in de gesprekken.
Nee, ik heb het niet tegen hem dus hij moet geen antwoord geven. Dat heeft er niks mee te maken dat dit een forum is.
Als je een privégesprek wil voeren, stuur dan een privébericht. Als je op een forum praat moet je niet verbaasd zijn dat mensen zich mengen. Stop met janken.
Nee, zoals ik al zei, ik vroeg niks aan hem en hij gaf antwoord voor een ander. Zo hoort het niet.
-
Of we laten die gehele discussie achter ons en gaan over iets anders spammen.
-
Wat mij betreft is er geen discussie. Ik beëindig het gesprek constant en mensen gaan er toch weer op in.
En ik heb nog steeds geen reactie gehad van @L-R-van-kessel_NL -
Ja. Ik wacht ook nog op een antwoord van hem.
-
lol
Please enter a longer post. Posts should contain at least 6 character(s).
-
Gewoon een drukbezet man, die @L-R-van-kessel_NL.
-
Waarop niet, heb ik er waarschijnlijk overheen gelezen?
@Furrax_NL zie PM.
Over café gesproken, gisteren iets teveel champagne en rode wijn op..slecht idee op de maandagmiddag/avond met een drukke week voor de boeg zeg..
-
@l-r-van-kessel_nl said in SKHF Café:
Dit achterlijke gedrag heeft niks met politiek te maken, helaas kreeg ik via 2 verschillende appgroepen ook het filmpje doorgestuurd.
Nee , dit gaat te ver.Heb je het over de aanslag of mijn reactie?
hier
-
@l-r-van-kessel_nl Gewoon bier drinken.
-
Of Spa Blauw op doordeweekse dagen.
-
En Spa Rood in het weekend!?
-
@furrax_nl blont
-
@scheeftand_nl thanks, snel iets drinken
-