Kanarifuglene: [KL] League
-
Proficiat @desteeluitwehl_NL met de dubbel en met de promotie.
Proficiat @Vundezz_NL , @PowerShot-Stef_NL en @kevin Wybo met jullie promotie. -
@wooper_nl Dank je wel. Seizoen was net te lang @desteeluitwehl_NL Gefeliciteerd nogmaals.
-
Bedankt voor de felicitaties!
Een lang seizoen dat uiteindelijk net in mijn voordeel viel.
@Vundezz_NL ook sterk gespeeld, bijna het hele seizoen bovenaan gestaan.Volgend seizoen weer een nieuwe uitdaging in KL1
En @wooper_NL super bedankt voor het (dagelijks!) bijhouden van de tussenstanden. zorgt toch voor net dat extra beetje spelplezier!
-
Op het laatste dagje toch nog promotie bemachtigd Was kiele-kiele!
-
Gefeliciteerd!
-
@keejos_nl PieterPacolet staat er 2 keer in. Op nummer 7 in KL1 en nummer 11 in KL2
-
Geen makkelijke loting bij mijn primeur in de KL1.... maar.... we gaan ervoor!
-
@jordyrcjr_nl Scherp! Pieter is inderdaad gehandhaafd in KL1 omdat jesperv95 zich niet heeft ingeschreven.
Dus hij komt uit in de KL1 en de computer pakt zijn plek in KL2. -
@keejos_nl Als die plek vrijkomt, wil ik hem ook wel innemen. Laat maar weten.
-
@choukou_nl Prima, pak maar.
-
@keejos_nl Waar kan ik deze competitie vinden? En hij begint maandag?
-
@choukou_nl Maandag ja, ergens tussen 20:00 en 21:00 uur meestal. Ik moet nog even moderators zoeken (of mensen moeten zich nog even aanbieden) en de moderator zorgt voor de invites. Belangrijkste regel binnen KL is: geen oefenwedstrijden spelen.
Verder wijst het zich allemaal redelijk vanzelf
-
@keejos_nl als niemand anders zich meldt dan wil ik wel moderator zijn.
-
@jordyrcjr_nl Mooi!
-
Is er ergens een overzicht van de regels wat wel en niet mag
-
Voor degenen die hier ge茂nteresseerd is, Stand na 2 seizoenen:
-
En geen spelers kopen voor 00:00 uur, dit om iedereen de kans te geven om zijn team in te nemen.
Spelers op de TL zetten mag uiteraard wel, omdat de worker niet meer langskomt voor die tijd.