Reizen
-
@kagchelland_nl said in Reizen:
Japan (vorig jaar geweest). Goeie cultuurshock, een van de vetste steden
Tokyo dus?
-
@suiz-luárez_nl Ja Tokyo zo'n 6 dagen geweest van de vier weken en nog steeds te weinig XD
-
@l-r-van-kessel_nl
Nah kids blijven thuis. Ga meestal wel meerdere keren weg per jaar. Ik ga in de zomer met ze naar Walt Disney Florida denk ik. Anders wordt het all inclusive ergens iets. Ze wonen sws bij hun moeder. Ga wss met mijn broer en neef.Colombia spreekt me ook wel aan. Punta Cana en Zanzibar zien er ook zeker wel goed uit. Aruba zijn we allemaal al (vaak) geweest, dus dat wordt hem niet.
-
Als je met je broer en neef gaat raad ik Zanzibar niet aan, meer een bestemming voor samen met het vrouwtje.
Punta Cana heb je wel paar resorts waar je nog redelijk kan stappen zonder dat er alleen maar couples zijn.
Als ik je zo inschat neem ik aan dat jullie wel een drankje lusten, vrouwelijk schoon tegen willen komen en genieten.Cancun biedt ook van alles wat, alleen ben ik persoonlijk minder fan van de Mexicaanse vibe vergeleken met de Caribbean ..Cancun kan je redelijk stappen is het 'Salou' van de Amerikanen, zoals Bali het Salou voor de Australiers is..
In het noorden van Colombia gaan jullie je ook zeker vermaken.
Panama is ook nog een bezoek waard qua diversiteit!
-
@kagchelland_nl
Leroy ik dacht dat je me beter kende man Een maximum temperatuur van rond de 20 graden spreekt me niet echt aan. Dan loop ik nog zo'n beetje in mijn Canada Goose. Ik dacht dat deze info na jaren op dit forum posten wel overbodig was voor de oude garde.Tokyo vind ik wel wat hebben ja. Ben sws enorm gelukkig in zo'n grote metropool waar het leven 24/7 doorgaat.
-
KLM vliegt vanaf begin juni weer rechtstreeks op Vegas, package deal (Vlucht+Hotel) al vanaf € 600 voor één week. Uiteraard vlieg je dan geen BC..Hotels wel 4*
-
@l-r-van-kessel_nl ahhh nuttige info
-
@l-r-van-kessel_nl said in Reizen:
Als je met je broer en neef gaat raad ik Zanzibar niet aan, meer een bestemming voor samen met het vrouwtje.
Punta Cana heb je wel paar resorts waar je nog redelijk kan stappen zonder dat er alleen maar couples zijn.
Als ik je zo inschat neem ik aan dat jullie wel een drankje lusten, vrouwelijk schoon tegen willen komen en genieten.Cancun biedt ook van alles wat, alleen ben ik persoonlijk minder fan van de Mexicaanse vibe vergeleken met de Caribbean ..Cancun kan je redelijk stappen is het 'Salou' van de Amerikanen, zoals Bali het Salou voor de Australiers is..
In het noorden van Colombia gaan jullie je ook zeker vermaken.
Panama is ook nog een bezoek waard qua diversiteit!
Dat heb je prima ingeschat. Mexico is ook wel een keertje leuk. Zijn we allemaal nog nooit geweest. Beetje afwisseling
-
@bringdaruckus_nl Lmao ik zou het ook in m'n broek doen. Slangen zijn enge beesten, kijk op youtube ook weleens hoe ze andere dieren opeten maar daar word je ook naar van. Wendy's sws op de planning
Ja ik vraag het met een reden. Iedereen heeft een andere reden om op vakantie/reis te gaan. Verschil in cultuur t.o.v. Nederland ervaren, ander eten proberen, natuur zien die je nergens anders kunt zien of gewoon van de zon genieten en 'bijkomen'.
Denk dat een goeie rondreis in Canada wel bij jou past; geen primitief kutland, vriendelijk volk, makkelijke taal en prachtig land. Alleen wel ff beren vermijden XD
Anders bijvoorbeeld Japan (vorig jaar geweest). Goeie cultuurshock, een van de vetste steden ter wereld, geweldig eten en hele mooie dingen te bekijken.
je kunt ook Argentinië of Chili pakken. Geen arme landen, vriendelijk volk, goed weer en goed eten. Zeker in Argentinië kun je ook nog een leuk voetbalpotje meepakkenHet beste aan argentinie is idd het eten. Verder vind ik buenos aires niet echt een plek om op vakantie naartoe te gaan (vorig jaar twee weken geweest met studiereis). Helaas niet rondgereisd maar dat zou je daar eigenlijk wel moeten doen. En we gingen in de zomer (dan is het daar winter), ook minpuntje
-
@dominicm_nl Ik ben sws geen dierenvriend man. Ben ook bang voor honden, spinnen, nja beetje alle insecten sws, paarden.
Argentinië is wel echt een vleesland dus dat Leroy hem opnoemt verbaast me niet zo.
-
Wel even belangrijk om te weten, wanneer wil je vertrekken? (Ivm orkaanseizoen e.d.)
-
@l-r-van-kessel_nl
Florida ga ik eind juli. Andere weet ik nog niet. Moet daarvoor ook nog vrij nemen. Maar we zijn sws ervaren reizigers in die omgeving. -
@DominicM_NL vergeet trouwens popeyes niet. Veel beter dan KFC en je weet dat ik van KFC hou.
-
Ik vind KFC echt niet te vreten maar ben waarschijnlijk te blank
-
@bringdaruckus_nl hij stond op de lijst maar de verwachtingen zijn nu wel opgevoerd. Ik hoorde dat ze daar behalve kip ook goede biscuits hebben
-
@bringdaruckus_nl said in Reizen:
@kagchelland_nl
Leroy ik dacht dat je me beter kende man Een maximum temperatuur van rond de 20 graden spreekt me niet echt aan. Dan loop ik nog zo'n beetje in mijn Canada Goose. Ik dacht dat deze info na jaren op dit forum posten wel overbodig was voor de oude garde.Tokyo vind ik wel wat hebben ja. Ben sws enorm gelukkig in zo'n grote metropool waar het leven 24/7 doorgaat.
Stel je niet aan man.
Ik ben ook naar Zamami Island gevlogen. Tropisch eiland op Okinawa (volgens mij rond deze tijd ook 30 graden) en bijna geen toeristen. -
@dominicm_nl said in Reizen:
Het beste aan argentinie is idd het eten. Verder vind ik buenos aires niet echt een plek om op vakantie naartoe te gaan (vorig jaar twee weken geweest met studiereis). Helaas niet rondgereisd maar dat zou je daar eigenlijk wel moeten doen. En we gingen in de zomer (dan is het daar winter), ook minpuntje
Ja timing is wel belangrijk. Ik was in januari in Argentinië, volop zomer daar. Buenos Aires is echt een geweldige stad alleen te groot om 'ff' een dagje te chillen. De wijken Recoleta en Boca waren echt heel tof.
Het land heeft sowieso wel alles hoor. Geweldig eten (Empenada's/steak/seafood) maar je kunt in hetzelfde land 35graden + zon hebben en in het zuiden over een gletsjer lopen.
De Andes aan de ene kant (geweldig landschap, vette rivieren om te raften, je kunt condors zien en superchille stad Salta) en aan de andere kant heb je Mendoza, en verder aan de kust kun je penguins en walvissen spotten. Dan vergeet ik nog één van de zeven natuurwereldwonderen: De Iguazu watervallen. Geweldig om met een helicopter overheen te gaan of zelfs met een bootje dichtbij.
Anyway; Jullie manier van vakantie is sowieso niet hoe ik het graag doe dus dit is wss tegen dovemansoren XD
-
@suiz-luárez_nl Eerlijk, vind KFC wel een beetje achteruit gaan laatste tijd. Sws die gore friet met schil mogen ze echt houden. De fuck man.
@bringdaruckus_nl hij stond op de lijst maar de verwachtingen zijn nu wel opgevoerd. Ik hoorde dat ze daar behalve kip ook goede biscuits hebben
Ik vind die biscuits niet zo bijzonder. Haal daar weleens seafood menu. Ook wel lekker, van die popcorn shrimps. Wat ga je verder allemaal doen in de states behalve je helemaal volproppen?
-
Het beste aan argentinie is idd het eten. Verder vind ik buenos aires niet echt een plek om op vakantie naartoe te gaan (vorig jaar twee weken geweest met studiereis). Helaas niet rondgereisd maar dat zou je daar eigenlijk wel moeten doen. En we gingen in de zomer (dan is het daar winter), ook minpuntje
Ja timing is wel belangrijk. Ik was in januari in Argentinië, volop zomer daar. Buenos Aires is echt een geweldige stad alleen te groot om 'ff' een dagje te chillen. De wijken Recoleta en Boca waren echt heel tof.
Het land heeft sowieso wel alles hoor. Geweldig eten (Empenada's/steak/seafood) maar je kunt in hetzelfde land 35graden + zon hebben en in het zuiden over een gletsjer lopen.
De Andes aan de ene kant (geweldig landschap, vette rivieren om te raften, je kunt condors zien en superchille stad Salta) en aan de andere kant heb je Mendoza, en verder aan de kust kun je penguins en walvissen spotten. Dan vergeet ik nog één van de zeven natuurwereldwonderen: De Iguazu watervallen. Geweldig om met een helicopter overheen te gaan of zelfs met een bootje dichtbij.
Anyway; Jullie manier van vakantie is sowieso niet hoe ik het graag doe dus dit is wss tegen dovemansoren XD
Met wie ga je eigenlijk op vakantie? Of ga je gewoon redelijk vaak alleen?
Tokyo lijkt me wel vet man. Heb me er wat meer in verdiept. Zag dat ze ook een VR park hebben. Als marketeer vind ik dat soort dingen met VR en AR sws ook wel dik, alles wat je daar mee kan en dergelijke. Ik wil ook naar die VR Park van Dubai, helaas hadden ze die nog niet toen ik daar was maar volgend jaar staat Dubai sws op de planning. Hoelang zat je in Tokyo? Zomer is daar toch niet zo mooi dus zit te denken om in najaar te gaan
-
Ergens lijkt het me wel mooi om een keer door Zuid-Amerika te backpacken.
Ik ben wel vrij introvert en kan me voorstellen dat ik er doodziek van wordt om steeds in van die hosteltjes te slapen enzo.