Iemand niet mee laten doen aan jouw competitie
-
Dag Sander,
Wat je kan doen is je competitie "privé" maken zodat je zelf kan selecteren wie je in je competitie wil en wie niet.
-
Om hier nog even aan toe te voegen. Als je iemand toegang hebt gegeven, kun je behalve ze ontslaan, niets doen. Ze blijven deze toegang in de volgende edities behouden.
-
@joost-sœter_nl Inderdaad dit bedoel ik, dat is wel vreemd. Mijn competitie is privé dus ik geen mensen toegang, maar zou graag iemand eruit willen hebben die ik eerder toegang heb gegeven. Niet a la minuut, maar voor een volgende editie. Maar dat kan dus niet?? Waarom niet?
-
@joost-sœter_nl En ontslaan kan alleen als ze niet meer inloggen toch?
-
Ontslaan kan alleen als ze niet meer inloggen.
-
Via het menu moderators tools kan je ook de instellingen toepassen voor het volgende seizoen. Als u een speler niet meer in je competitie wil, dan "prive competitie" aanvinken.
-
@wooper_nl Ja, dat staat bij mij al aangevinkt en toch kunnen de mensen die eerder mee hebben gespeeld er zonder uitnodiging in. Daar gaat dan iets mis. Want nog voor dat ik invites eruit heb gedaan zit de halve comp al vol met mensen die in de vorige competitie hebben meegedaan.
-
En wat gebeurt er als je gewoon een nieuwe competitie begint op een ander slot ipv deze competitie telkens te verlengen?
-
Zolang je je competitie verlengt heeft Iedereen die al eens heeft meegedaan aan je competitie automatisch toegang tot je competitie. Ook wanneer deze op privé staat. Zij kunnen dan dus zonder jouw toestemming een team kiezen. Het enige wat je hiertegen kunt doen is je competitie laten beëindigen en een nieuwe op te starten.
-
Ok, helder. Wel vreemd dat dit zo werkt. Wellicht een idee om te veranderen? Deze mag dan in ieder geval dicht.
Dank.
Groet, Sander