Geen beloningen in BC bij het invullen van enquetes/spelen van nieuwe spelletjes
-
Hallo moderators,
Ik werd erop geattendeerd door een crewgenoot dat je BC kunt verdienen door middel van de filmpjes die je via de app op android kunt bekijken. Dit doe ik zo af en toe en werkt naar behoren! Ik heb echter ook een aantal andere acties gedaan, namelijk het invullen van twee enquetes van "Speak Up!" via Tapjoy en Fyber en het installeren en spelen van het spelletje Lords Mobile. Dit heb ik gisteren, circa 24 uur geleden, gedaan. Omdat ik toevallig gisteren ook een seizoen heb afgerond weet ik niet geheel zeker of ik de BC wel of niet heb ontvangen, maar ik heb een sterk vermoeden van niet. Kunnen jullie dit voor mij controleren?
Met vriendelijke groet,
bas_doumaPS: De screenshots komen via mijn telefoon, zodra ik weer op het forum mag posten.
-
-
![0_1557923843260_Screenshot_2019-05-15-14-28-16-282_com.igg.android.lordsmobile[1].png](Uploading 100%)
![0_1557923860128_Screenshot_2019-05-15-14-28-53-314_com.igg.android.lordsmobile[1].png](Uploading 100%)
-
Ik heb zelf nooit bc verdient met die enquetes
Moderators, kunnen jullie dat onderzoeken?
-
Hallo,
Deze aanbiedingen worden beheerd door externe partijen. Je zal dus contact moeten opnemen met de externe partij die de aanbiedingen in beheer heeft. Zie het "Gratis Bosscoins" niet gekregen topic voor de stappen die je kan ondernemen voor het krijgen van de Bosscoins.
Groetjes
Mathieu -
Stop toch met deze enquêtes aan te bieden. De kans dat die bedrijven die BC gaan geven is klein. Dit is al jaren oplichterij. Alleen maar gespam en die bedrijven zijn tevreden.
-
Hallo @wooper_NL ,
Ok prima. Is de aanbieder Tapjoy en Fyber of Speak Up! en Lords Mobile?
Met vriendelijke groet,
bas_douma -
This post is deleted!
-
Je moet contact nemen met de aanbieder waaronder de betreffende aanbiedingen vermeld staan. Op de website is dat PersonaLy en via de apps zijn dat Tapjoy, Fyber of ironSource. Vaak zal je helemaal naar beneden moeten scrollen om bij de knop 'support' of 'ontbrekende Bosscoins' te komen. Via die weg kan je contact op nemen met de aanbieder.