Moderator opties
-
Ik ben laatst een competitie begonnen waar ik de beker en transfers had aangevinkt maar dat is niet gebeurd kan dit nog worden aangepast?
-
Tenzij jij met screenshots kan aantonen dat je deze inderdaad had ingesteld bij het verlengen van je competitie, kunnen we verder niets voor je doen.
-
-
Er moet natuurlijk wel de datum en tijd in de screenshot vermeld staan. Zo kan iedereen wel zeggen dat ze dit goed hadden ingesteld. Deze screenshot zal je nu wel net gemaakt hebben, maar we hebben een screenshot nodig van het moment dat je de competitie verlengde naar Italië vanuit het vorige seizoen.
-
@fc-eddie_nl
Die screenshot was van dat moment en waarom zal het niet aangepast kunnen worden en het was 18 mei ingesteld. -
@fc-eddie_nl said in Moderator opties:
Er moet natuurlijk wel de datum en tijd in de screenshot vermeld staan. Zo kan iedereen wel zeggen dat ze dit goed hadden ingesteld. Deze screenshot zal je nu wel net gemaakt hebben, maar we hebben een screenshot nodig van het moment dat je de competitie verlengde naar Italië vanuit het vorige seizoen.
In dat geval.. iedereen kan ook zijn systeemtijd aanpassen. Sluit je niets mee uit dus.
-
@vertrigo_nl dat is niet zo en waarom kan het niet worden aangepast want zo is het minder leuk
-
Dit gebeurt bijna nooit dat een competitie start met andere instellingen. Ik denk dat je deze competitie zal moeten uitspelen zonder beker en tranfers.
-
Het wordt niet zo maar aangepast, omdat het je eigen verantwoordelijkheid is om je competitie goed in te stellen. Tenzij jij duidelijk kan aantonen dat het fout is gegaan door een bug, kunnen we dus verder niets doen. Die screenshot is geen bewijs, omdat er geen datum en tijd in vermeld staat. Wat dus op dit moment betekent dat je niet kan aantonen dat deze screenshot gemaakt is op het moment dat je je competitie verlengde.
Als je nu je competitie zou verlengen dan worden de instellingen van het vorige seizoen overgenomen (dus je huidige seizoen in Italië). Er zijn nu dan ook twee dingen die je kunt doen.
-
Maak een filmpje dat begint op je startscherm van je betreffende club (home-scherm). Vervolgens ga je achtereenvolgens naar de moderatorinstellingen om te laten zien dat de instellingen wel goed stonden. Daarna moet je ook nog laten zien dat je geen transfers kan doen en dat er geen beker is. Zorg ervoor dat de datum en tijd en de naam van je club constant zichtbaar is, zodat het duidelijk is dat je op je clubslot bent ingelogd.
-
Maak onderstaande screenshots met datum en tijd en naam van je club zichtbaar is. Dus full-screen screenshots.
- screenshot van je startpagina (home-scherm)
- screenshot van de moderatorinstellingen
- screenshots van het feit dat de transfers en de beker niet beschikbaar zijn.
Zorg ervoor dat het tijdverschil tussen de screenshots van je startpagina en moderatorinstellingen zo klein mogelijk is. Anders kan Gamebasics zeggen dat je in die tussentijd de instellingen hebt aangepast, zodat het net lijkt of het wel goed stond.
Met dat filmpje of de juiste screenshots wil ik dit best doorgeven aan Gamebasics. Al kan ik niet garanderen dat de instellingen alsnog worden aangepast.
-
-
@fc-eddie_nl Kunnen jullie de competitie niet verwijderen of kan ik er alleen uit als ik ontslag neem?
-
Je kan ontslag nemen na de 1ste speeldag dacht ik.
-
Nadat de eerste wedstrijd gespeeld is kan je zelf ontslag nemen.