Scorito Wimbledon
-
Wimbledon gaat zondag weer van start.
Daarom organiseren we op scorito een poule.
Wat te doen in dit spel?
Wel, je dient voor zowel dames als heren een team samen te stellen van 12 spelers elk. De spelers zijn door scorito, op basis van ranking, ingedeeld in 4 niveaus: A, B, C en D. Uit elk niveau dien je 3 heren en 3 dames te selecteren.Je kan punten scoren als jou spelers een match winnen, daarnaast kan je per ronde een mannelijke en vrouwelijke kapitein kiezen die punten verdient met een factor vermenigvuldiging.
Een speler uit niveau D verdient meer punten dan een speler uit niveau C en hoger.Hoe te joinen?
Ga via de link naar scorito en join de poule:
Link: https://www.scorito.com/tennis-manager/wimbledon-2019/osm-wimbledon-2019?code=fad566a3-cda0-4e64-8363-91152e4970a6
Naam poule: OSM Wimbledon 2019Veel plezier en vergeet je hieronder ook niet aan te melden:
- killing spread / killing spread
- La Finestra / La Finestra
- FerryFR010 / ferry010
-
- killing spread / killing spread
- La Finestra / La Finestra
- FerryFR010 / ferry010
- PowerShot Stef / ShoarmaDude17
-
Ik kaap het topic half aangezien ik het overdreven vind om een apart Wimbledon topic te openen.
Maar Bertens kroop gisteren door het oog van de naald en ging naar mijn mening zelfs te onrechte door. Die tegenstander kwam over als een dame die iets teveel gefrituurde kip op had maar op techniek Bertens alle hoeken van de baan liet zien.
Gelukkig voor de chauvinisten onder ons is ze weer een ronde verder..kan het dan toch? (Ik vermoed van niet, ze lijkt mentaal niet weerbaar genoeg).
-
@l-r-van-kessel_nl was idd redelijk close, ze had geluk dat Townsend een matchpunt op eigen opslag verbrasde
-
En alsnog er uit...was te verwachten..jammer dit. Benieuwd hoe die dame van 15 het gaat doen, vermoedelijk niemand die haar in der Scorito had opgenomen?
-
@l-r-van-kessel_nl Denk het niet, toch verrassend hoe sterk die al speelt, maar we hebben er laatste jaren nog een aantal gehad....
-
Wimbledon is weer afgelopen, Djokovic won in een thriller van publiekslieveling Federer, Halep versloeg voormalig winnares Serena Williams..
Achteraf gezien niet erg verrassende finales/winnaars maar wel weer een mooi toernooi.
Op naar volgend jaar..
Topic Closed.