• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Verkeerd elftal gekregen

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
6 Posts 2 Posters 482 Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Hein Eken_NLH Offline
    Hein Eken_NLH Offline
    Hein Eken_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

Verkeerde elftal
    Ik heb gisteren geprobeerd op slot 1 mijn team van Sheffield Wednesday voor een tweede keer te selecteren. Zag later dat het Birmingham was.
    Maar niet getreurd mijn slot 2 moest ik toch ook een team voor zoeken en ik denk, laten we dan Sheffield Wednesday nemen want dat maakt toch niet uit.
    Maar wederom kreeg ik Birmingham City
    Ik zit nu dus met slot 1 én 2 met een team wat ik niet eens wilde selecteren.
    Vind ik héél erg vervelend en mijn vraag is dus : Is hier nog wat aan te doen behalve ontslag nemen en +/- 350 MP te verliezen ???

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to Hein Eken_NL on last edited by

@hein-eken_nl

Op je slot 1 speel je met Sheffield Wednesday en op je slot 2 met Notts County. Notts County komt uit op het vierde niveau van Engeland, terwijl Sheffield Wednesday in de Championship (2e niveau) speelt. Het is dus vrij logisch dat je op je slot twee dan sowieso niet met Sheffield zou kunnen spelen.

0_1563551278092_2019-07-19 (1).png

Een week geleden kregen we van een andere gebruiker ook te horen dat er een ander team vermeld stond, dan dat hij gekozen had. Volgens Gamebasics is dit gewoon een kwestie van de geschiedenis van je browser verwijderen (desnoods via CCleaner) en dan zou het weer goed moeten staan.

Mocht het bij het instellen van het volgende seizoen weer niet goed staan dan weet je dus wat je kan doen.

Hein Eken_NLH 1 Reply Last reply
    0
  • Hein Eken_NLH Offline
    Hein Eken_NLH Offline
    Hein Eken_NL Dutch Users
    replied to FC Eddie_NL on last edited by

@fc-eddie_nl
    Djw voor de snelle reactie echter het probleem is niet dat Sheffield op een ander niveau speelt.
    Ik heb, omdat er op slot 1 Birmingham terecht kwam, op slot 2 voor volgend seizoen wederom Sheffield ingesteld voor de achievements. Die zijn manager gericht en niet Slot 1,2,3,4 gericht
    Maar ook dáár werd ik opgezadeld met Birmingham.
    Ik was van BEIDE slots moderator en wilde zéker niet opgescheept worden met 2 x Birmingham.

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to Hein Eken_NL on last edited by FC Eddie_NL

@hein-eken_nl

Dat is wel degelijk het probleem. Jij zegt dat je op zowel slot 1 als slot 2 Sheffield Wednesday als nieuwe club had geselecteerd, maar dat er Birmingham City kwam te staan. Deze beide clubs spelen op het tweede niveau van Engeland. Op je slot 1 is het uiteindelijk goed gegaan en manage je Sheffield Wednesday. Echter, op je clubslot 2 manage je nu een club (Notts County) dat uitkomt op het vierde niveau. Wanneer je instelt dat je competitie naar Engeland (2e) moet gaan en de Bosscoins betaald, dan kan het dus niet zo zijn dat je een club uit Engeland (4e) krijgt.

Wat mij dus het meest logisch lijkt, is dat je gewoon een verkeerde competitie hebt uitgekozen voor je tweede slot. Ook al vanwege het feit dat het op je slot 1 uiteindelijk gewoon goed is gegaan. Als jouw verhaal zou kloppen, dan had je nu ook op je slot 2 Sheffield Wednesday als club gehad. Dus sorry, maar zonder fullscreen screenshots waarmee je je verhaal kan ondersteunen, kunnen we nu verder niets voor je doen.

Mocht je bij het verlengen naar het volgende seizoen weer iets vreemd opmerken, maak daar dan fullscreen screenshots van (url, managernaam en datum/tijd dienen zichtbaar te zijn) zodat we navraag kunnen doen bij Gamebasics.

Hein Eken_NLH 1 Reply Last reply
    0
  • Hein Eken_NLH Offline
    Hein Eken_NLH Offline
    Hein Eken_NL Dutch Users
    replied to FC Eddie_NL on last edited by

@fc-eddie_nl
    Natuurlijk heb ik EERST het niveau opgezocht en daarna Sheffield. Een screenshot helpt daar echt niet bij !!
    Laten we er maar over ophouden ik neem wel ontslag als eea me niet bevalt.
    case closed

1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    wrote on last edited by

@hein-eken_nl

Eventuele bugs in het spel moet je kunnen aantonen door middel van screenshots. Als je dus een fullscreen screenshot had gemaakt van je competitie-instellingen waarbij er staat dat je Birmingham City zou gaan managen, terwijl je zeker wist dat je Sheffield Wednesday had gekozen, dan hadden we daar navraag kunnen doen bij Gamebasics. Echter heb je nu helemaal niets, behalve je verhaal. Wij kunnen niets met een verhaal. Iedereen kan namelijk roepen dat hij/zij iets heel anders had gedaan, terwijl dat misschien helemaal niet het geval is. Screenshots ondersteunen je verhaal.

Dan is er nog de situatie dat jij op twee slots hetzelfde land en team had ingesteld. Dan is het heel raar dat het op de ene clubslot wel goed gaat en de andere niet, met nota bene een club uit een compleet andere competitie!!. Dit kan normaal niet, dus hier moet je bewijzen hebben om aan te kunnen tonen dat dit gebeurd is door een bug. Als je die niet hebt, dan kunnen wij ook niets doen en gaan we er vanuit dat dit door een menselijke fout komt en niet door een fout in de programmeringscode.

Dus ja, de juiste screenshot had hier wel degelijk geholpen.

Maar goed, bij deze zal ik het topic sluiten. Mocht zo'n situatie weer bij je voorkomen, dan weet je nu dus wat je kunt doen.

1 Reply Last reply
    0

• Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular