• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Buitenkans berekening

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
5 Posts 3 Posters 1.0k Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

Wie kan mij helpen met berekenen hoeveel geld ik nog moet binnenhalen om een buitenkans speler met slechts 1 boss coin te kunnen halen?

Ik heb nu Henrikh Mkhitaryan aangeboden gekregen voor mijn Portugese team Chaves. Hij heeft een waarde van 41,6M, ik heb nu 21,87 miljoen in kas en daar zou ik 1092 coins bij moeten betalen. Als ik dat geld op de bank zet dan zou ik 1967 coins moeten betalen om hem te halen. Heeft iemand een handige formule om te berekenen hoeveel geld ik met transfers binnen moet halen om hem met 1 coin te kunnen kopen? (wellicht in een Excel formule?)

FC Eddie_NLF BrandZone_NLB 2 Replies Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to KoningCo_NL on last edited by

@koningco_nl

Als je 1 Bosscoin voor die buitenkans wil betalen, dan moet je het bedrag in kas hebben waarvoor deze aangeboden wordt. Dit staat gewoon vermeld bij de buitenkans, dus hier hoef je geen hele formule op los te laten 😉

1 Reply Last reply
    0
  • KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

Ik speel nu zo'n 3 maanden weer OSM maar in die periode heb ik nooit een speler aangeboden gekregen waarvoor ik het geld direct beschikbaar had. Ik moest of spelers verkopen om het bedrag bij elkaar te krijgen of een te fors aantal coins bijleggen. Daarom ben ik benieuwd hoe je kunt berekenen voor hoeveel geld je moet verkopen om de buitenkans speler te halen. Ik heb zelf geprobeerd een Excel formule te maken maar daar kwam ik niet uit.

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    1
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL

@koningco_nl

Buitenkansjes komen op volledig willekeurige tijden. Daar heeft je clubkas verder niets mee te maken. Soms heb je geluk dat de engine wat spelers van je gekocht heeft en je daardoor genoeg geld hebt wanneer zo'n buitenkans komt en andere keren heb je dat niet. Dan zal je dus moeten hopen dat er nog spelers verkocht worden, zodat je wel genoeg geld hebt. En ja, het zal dan ook wel eens gebeuren dat je een buitenkans niet kunt pakken. Hier hebben we allemaal mee te dealen.

Wil je die speler echt graag dan kan je ervoor kiezen om een andere speler te verkopen met de 'verkoop direct'-optie (betaal 5 bc en krijg de spelerswaarde in je clubkas) of het benodigde aantal Bosscoins neer te tellen. Een wiskundige berekening maken gaat er echt niet voor zorgen dat je wel genoeg geld hebt, mocht zo'n buitenkans zich voordoen. Gewoon omdat het pure willekeur is. En wat ik al eerder zei: om 1 Bosscoin te betalen, moet je dus het bedrag in kas hebben waarvoor de speler wordt aangeboden. Dat staat vermeld, dus dat is gewoon een simpele rekensom.

OSM is een vrij eenvoudig onlinespelletje en geen Football Manager of iets dergelijks. Hogere wiskunde is echt niet benodigd om een succesvolle OSM-carrière te behalen. Maar goed, als jij je hiermee wilt bezig houden, dan moet je dat natuurlijk zelf weten. Alleen denk ik niet dat je enige hulp hoeft te verwachten. Bij deze sluit ik dan ook dit topic.

1 Reply Last reply
    0
  • BrandZone_NLB Offline
    BrandZone_NLB Offline
    BrandZone_NL Moderator NL

@koningco_nl

Wellicht helpt onderstaande je met het achterhalen hoeveel € je nodig hebt wanneer je geld in je clubkas tekort komt.

1 BC = €25.000
    40 BC = €1.000.000
    100 BC = €2.500.000
    400 BC = €10.000.000
    1000 BC = €25.000.000
    Etc.

Topic Closed.

Buy Ethereum | Stellar Lumens | EOS |

1 Reply Last reply
    1

• Login

• Login or register to search.