• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

buitenkans (2)

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
6 Posts 3 Posters 590 Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

Ik heb toch nog even een vraagje naar aanleiding van mijn eerder (inmiddels gesloten) topic over buitenkans spelers. Als je een buitenkans aangeboden krijgt kun je dan altijd rekening houden met een prijs van bijvoorbeeld 1,05 of 1,10x de spelerswaarde? Of kan dit wisselend zijn en kan het dus zijn dat je de volgende keer 1,15x de spelerswaarde moet betalen?

Het direct verkopen van een speler aan de engine is inderdaad een optie om minder coins voor een buitenkans te betalen, maar dan is het wel van belang om te weten hoeveel geld je moet neerleggen voor de buitenkans speler. Volgens mij staat op de transfer pagina alleen de spelerswaarde en niet de prijs die je moet betalen met 1 boss coin.

Yassin Mansousri_NLY FC Eddie_NLF 2 Replies Last reply
    0
  • Yassin Mansousri_NLY Offline
    Yassin Mansousri_NLY Offline
    Yassin Mansousri_NL
    replied to KoningCo_NL on last edited by

@koningco_nl Er staat toch duidelijk het bedrag die je voor die speler moet betalen?
    Als je 25 miljoen moet betalen voor een speler, betaal je ook 25 miljoen

1 Reply Last reply
    -1
  • KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

Volgens mij kun je niet zien wat een speler kost wanneer je slechts 1 coin bij wilt betalen. Je ziet altijd bijv. 10 miljoen (= je kasgeld) + 500 coins. Ik wil dan graag weten hoeveel kasgeld ik moet hebben om de buitenkans speler met 1 coin te kunnen kopen.

Helaas heb ik op geen van mijn accounts een lopende buitenkans, dus ik kan het nu niet checken. Meestal komt er in het weekend wel 1 voorbij.

1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL

@koningco_nl

Je hebt inderdaad gelijk. Als je de webversie via een pc bezoekt, dan staat het aangeboden bedrag alleen vermeld wanneer clubkas compensatie uit is gezet. Staat deze aan dan zie je alleen het bedrag dat je in kas hebt + de hoeveelheid bc die je moet bijbetalen. Ik was in de veronderstelling dat het aangeboden bedrag standaard vermeld stond. Globaal weten we onderstaande berekening voor het aantal bc dat benodigd is.

1 BC = €25.000
    40 BC = €1.000.000
    100 BC = €2.500.000
    400 BC = €10.000.000
    1000 BC = €25.000.000
    Etc.

de aangeboden waarde ligt in principe altijd tussen de 1,00x en 1,10x de waarde van de speler. Via de OSM app en de mobiele website zie je wel standaard het aangeboden bedrag staan.

1 Reply Last reply
    0
  • KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

Dank je @FC-Eddie_NL
    Ik zal wel even een topic openen onder OSM: Het Spel met het verzoek om het aangeboden bedrag ook op de website te laten zien. Dit topic kan dan dicht.

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL

@koningco_nl

Een suggestie maken is niet meer nodig, want we hebben deze suggestie intern al gemaakt. Of deze er gaat komen is nog even afwachten. Mocht het wel het geval zijn, dan zal het nog wel even gaan duren waarschijnlijk. De website heeft vandaag de dag minder prioriteit gekregen nu de meeste gebruikers via de apps spelen.

Bij deze sluit ik dit topic.

1 Reply Last reply
    0

• Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular