Het lukt mij niet om mijn Forum profielfoto aan te passen
-
Dag Yassin,
Je moet de afbeelding aanpassen.
Dit kan je via paint doen.
-
@yassin-mansousri_nl said in Het lukt mij niet om mijn Forum profielfoto aan te passen:
Ik wil mijn profielfoto aanpassen, maar dat lukt niet.
Toch is het makkelijk
-
@wooper_nl wat is er fout dan?
Via OSM is het mij wel gelukt om die foto neer te zetten, niet op het forum.
mijn vorige kwam ook uit het niets, na 1000 jaar -
Ook al eens in en uitgelogd op het forum?
-
Ik zie dat ik ineens alleen met een URL die foto kan Uploaden, als ik dat doe krijg ik die foto niet te zien
-
@yassin-mansousri_nl En als je hem gewoon even opslaat op je computer/laptop en vanaf daar upload?
-
@joost-sœter_nl ook dat lukt niet.
-
Download de afbeelding.
-Open die in "paint"
- Sneltoets ctrl+W
- percentages (2 keer 70)
- Opslaan als jpeg
Opnieuw proberen om het aan te passen.
-
Mij lukt het ook niet. Althans, ik kan geen uploaden... Als je op uploaden drukt doet hij niks...
-
@Yassin-Mansousri_NL @Furrax_NL
Er waren problemen met het uploaden van forumavatars, maar deze zouden al verholpen moeten zijn. Na het uploaden van je nieuwe avatar moet je eerst nog even uitloggen via het forum. Wanneer je dan weer inlogt zou het goed moeten staan.
PS: eventueel je avatar via OSM zelf uploaden. Daarna naar forum gaan en uitloggen via het forum. Weer helemaal opnieuw inloggen en weer naar het forum gaan.
Ook zou het eventueel kunnen helpen om eerst even de geschiedenis van je browser te verwijderen voordat je de nieuwe avatar gaat uploaden.
Check even of deze methodes werken.
-
@fc-eddie_nl Werkt nogsteeds niet. Zal morgen eens kijken.
-
Sinds wanneer moet je uploaden? Dacht dat je je forumafbeellding meteen kon uploaden vanuit je galerij? Werkt nogsteeds niet. Reageert niet als ik op bijsnijden & uploaden druk.
-
@furrax_nl bij mij ook niet.
Ik krijg niet eens een foto op mijn scherm.
Ik kan hem daarom ook niet in zetten -
@Yassin-Mansousri_NL @Furrax_NL
Graag een duidelijke stap voor stap omschrijving geven wat jullie proberen en wat er fout gaat (eventueel met screenshots waar dat mogelijk is)
-
Ik krijg steeds dit en kan hem ook niet uploaden
-
Ik zie dat mijn profielfoto die ik wil erin zit.
@Furrax_NL probeer jij even
-
Zie gelijk verandering. Mijn Forum pf is veranderd met de verandering van OSM, (Heb er niet om gevraagd haha).
-
Yep, bug is gefixt. Je profielfoto voor het forum wordt nu dus weer aangepast als je die veranderd op OSM.