• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Competitie gestart maar geavanceerde tools vergeten te veranderen.

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
2 Posts 2 Posters 315 Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Meep_NL 0M Offline
    Meep_NL 0M Offline
    Meep_NL 0
    wrote on last edited by

Beste,

Ik heb een privé competitie met een vriend waar we gewoon casual samen meerdere competities doen.
    Nu hebben we net landen achter de rug. Nu vond ik het dus wel realistischer om transfers uit te zetten bij deze landencompetitie.
    Dit seizoen was gister afgeslopen en ik heb bij de moderator tools nu gekozen voor Italie. Deze competitie is vandaag van start gegaan. Nu wilde ik spelers verkopen maar kom ik er achter dat Transfers nog uit staan. Ik kan dit nergens meer aanpassen.

Nu baal ik als een stekker natuurlijk, ik heb hier natuurlijk geld aan uitgegeven.
    Is er een manier om dit aan te passen? Of zouden jullie dit voor mij kunnen aanpassen?
    Desnoods begint de competitie opnieuw. Vind het zonde als ik mijn geld heb uitgegeven aan deze competitie om na
    1 dag ontslag te nemen en weer geld uit te geven aan een nieuwe Italie competitie.

Met vriendelijke groet,
    Meep

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to Meep_NL 0 on last edited by

@meep_nl-0

Nee helaas niet. Je bent namelijk zelf verantwoordelijk voor het juist instellen van je competitie. Tijdens het verlengen van je competitie had je dus de geavanceerde opties moeten aanpassen vóórdat je de Bosscoins betaalde om de competitie te verlengen. Mochten jullie dus echt met transfers willen spelen, dan zit er niets anders op dan ontslag te nemen en een nieuwe competitie aan te maken. Ontslag nemen kan nadat de eerste wedstrijd is gespeeld.

1 Reply Last reply
    0

• Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular