Wedstrijd Premier League bezoeken
-
Hallo,
Over drie weekenden gaan wij een weekend naar Londen en daar zouden wij graag een van de volgende voetbalwedstrijden willen bezoeken:
Chelsea - Liverpool (voorkeur!)
Arsenal - Aston Villa
West Ham - Man United
Millwall - QPRIk heb op de officiële websites van deze clubs gekeken maar hier kan ik geen tickets bestellen.
Hebben jullie nog tips hoe wij het beste aan wedstrijdtickets kunnen komen in Londen?Alvast bedankt,
Melvin -
-
@melvinooooo_nl heb je al de vlucht geboekt?
-
Zelf ben ik net terug van een voetbalweekend (Cardiff op vrijdagavond en zaterdag Bristol).
Premier League in het verleden regelmatig bezocht, al moet je er voor topwedstrijden al ver van te voren bij zijn en zijn dan zelfs nog lastig te krijgen tegen officiele prijzen. Mede doordat de clubs uit Londen(welke actief zijn in de PL) grotendeels zijn uitverkocht aan SKH.
Viagogo.nl biedt een uitkomst maar vragen wel belachelijke prijzen.Millwall-QPR moet wel te boeken zijn bij Millwall, je moet soms alleen een fanaccount registreren.
Mocht je Londen nog niet hebben geboekt raad ik je zelfs aan om naar een andere stad te gaan, waar het ook meer authentiek Engels is i.p.v. het toeristische Arsenal/Chelsea publiek. Bij Arsenal kom je meer Chinezen tegen dan op de dam.
Reading ligt trouwens ook in Londen al heb ik geen idee of die een thuiswedstrijd spelen dat weekend.
Enjoy Londen
-
Je gaat al over 2 weken maar reageert niet meer..geen reactie na vandaag dan gooi ik het topic morgen dicht.
-
@l-r-van-kessel_nl prima gooi maar dicht. In ieder geval bedankt voor de reacties! Ga er mee aan de slag
-
Ik dacht dat je hier niet meer naar had omgekeken, nu ben ik wel benieuwd wat het uiteindelijk is geworden.
Ik laat hem open voor je verslag als je terug bent.
-
@l-r-van-kessel_nl ja dat komt omdat ik hem gepmt heb als reminder
-
Is het je nog gelukt?
-
Blijkbaar zo goed dat die nog niet terug is
Topic Closed