Probleem Champions Cup
-
Gisteren ging ik (met Bayer Leverkusen) na een gelijkspel tegen Juventus door naar de halve finale. Er stond echter dat ik uitgeschakeld was, maar er stond ook nog "wedstrijd bezig". Bij het programma halve finale (bij resultaten) stond "nog niet bekend". De hele dag vandaag bleef dat er staan. Wat schets mijn verbazing, ik blijk zojuist een wedstrijd gespeeld te hebben, waarbij de tegenstander (PSG) een TK heeft ingezet en met 2-1 won. Terwijl ik niet eens wist of en tegen wie ik zou spelen. Ik had verwacht dat de wedstrijd door deze bug een dag zou worden uitgesteld. Nu ben ik de pineut door een fout in het spel. Graag de wedstrijd terugdraaien en morgen opnieuw laten spelen. Ik weet niet hoe ik support kan bereiken, vroeger kon dat met een bericht. Hoe kan dit worden opgelost en teruggedraaid worden? Alvast bedankt.
-
@Broodje-Vonkie_NL in een knock-outfase eindig je nooit in een gelijkspel.
Maar vraagje: waar spel je OSM? Site of App?
-
op de app
het was geen knock-out maar een return wedstrijd, de eerste had ik met 1-0 gewonnen
zie het toernooi als het huidige champions league toernooi op tv, dit was de kwartfinale
-
@Broodje-Vonkie_NL said in Probleem Champions Cup:
op de app
Oké.
het was geen knock-out maar een return wedstrijd, de eerste had ik met 1-0 gewonnen
Ah het is blijkbaar veranderd
zie het toernooi als het huidige champions league toernooi op tv, dit was de kwartfinale
Krijg jij wel notificaties binnen van OSM?
-
@Yassin-Mansousri_NL ja krijg ik binnen, ik kreeg ineens een notificatie dat de wedstrijd was gespeeld tegen PSG, maar er stond de hele dag geen wedstrijd in mijn programma, er stond zelfs dat ik uitgeschakeld was
sorry moest 900 seconden wachten met posten
-
@Broodje-Vonkie_NL said in Probleem Champions Cup:
@Yassin-Mansousri_NL ja krijg ik binnen,
Ah
Ik kreeg ineens een notificatie dat de wedstrijd was gespeeld tegen PSG, maar er stond de hele dag geen wedstrijd in mijn programma, er stond zelfs dat ik uitgeschakeld was
Dat is heel erg gek, heb je wel steeds de slot ververst?
Maar heel gek dat er stond dat je uitgeschakeld bent terwijl je won met 1-0 en gelijk speelt met 1-1. Dit is dan ook inderdaad een bug.sorry moest 900 seconden wachten met posten
Ja dat is erg vervelend, je moet eerst 10 reputatie hebben om elke seconde wat te posten bij wijze van spreken.
-
ik zit meerdere keren per dag op de OSM app, ik speel met 2 teams, dus ik open steeds opnieuw de andere competitie
de 2e wedstrijd was overigens 0-0, maar komt op hetzelfde neer
-
@Broodje-Vonkie_NL Emmm oké, dan laat ik dit over aan de staf support, ik kan je niet verder helpen.
Ik vraag dan even om dit in te vullen(Kopiëren!):
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/451/voordat-je-een-bug-meldt/2De staf zal je zo snel mogelijk helpen.
-
Hoi,
Er zat een visuele bug in de iOS app, waardoor het leek alsof je uitgeschakeld was, terwijl dat niet het geval is. Deze bug is inmiddels verholpen, maar het kan nog steeds zo zijn dat het visueel niet goed wordt weergegeven. Door even de iOS app te verwijderen en weer opnieuw te installeren wordt die visuele bug verholpen.
Wedstrijden terugdraaien is niet mogelijk, dus helaas zal je dit moeten accepteren.
Als wedstrijden worden uitgesteld door een bug, dan wordt dit bekendgemaakt door OSM.