• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Verkeerde team gekregen + gesloten competitie ipv vrije competitie

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
6 Posts 3 Posters 298 Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Douwe Kooistra_NLD Offline
    Douwe Kooistra_NLD Offline
    Douwe Kooistra_NL
    wrote on last edited by

Hallo,

Ik heb gisteren ineens een probleem gekregen met het opstarten van de competitie.
    Ik heb vrije inloop aangeklikt en de competitie is nu gesloten. Beetje jammer als je voor dat account voor de MP gaat.
    Daarnaast heb ik Fortuna sittard aangeklikt als team, maar nu krijg ik dus ADO den Haag toebedeeld. Kan erger, maar blijft niet mijn keuze.
    Voor mij hoeft de competitie niet opnieuw gestart te worden, maar als het kan wel vrije inloop ingesteld te worden.
    Zodat er toch meer managers in komen. Nu zijn het er weinig aangezien vorige competitie niet erg actief was.
    Wel heb ik dingen zoals clubkas compensatie uit kunnen schakelen en de timers.

Cambuur till i die!

Yassin Mansousri_NLY 1 Reply Last reply
    0
  • Yassin Mansousri_NLY Offline
    Yassin Mansousri_NLY Offline
    Yassin Mansousri_NL
    replied to Douwe Kooistra_NL on last edited by

@Douwe-Kooistra_NL Hoi Douwe! Dat werkt helaas niet. Instellingen veranderen = Privé competitie helaas.

1 Reply Last reply
    0
  • Douwe Kooistra_NLD Offline
    Douwe Kooistra_NLD Offline
    Douwe Kooistra_NL
    wrote on last edited by

En dan het feit dat ze me het verkeerde team geven? Terwijl ik wel het goede team heb opgegeven?
    Beetje jammer dat je dan alleen prive competitie kunt krijgen. Zo kun je met vrienden nooit meer competitie starten en daarna open gooien voor andere gebruikers.. En kunnen ze ook alle spelers kopen die ze willen als ze dan maar de bosscoins hebben. Maar daar draait het denk ik alleen om 😉

Cambuur till i die!

Yassin Mansousri_NLY FC Eddie_NLF 3 Replies Last reply
    0
  • Yassin Mansousri_NLY Offline
    Yassin Mansousri_NLY Offline
    Yassin Mansousri_NL

@Douwe-Kooistra_NL said in Verkeerde team gekregen + gesloten competitie ipv vrije competitie:

En dan het feit dat ze me het verkeerde team geven? Terwijl ik wel het goede team heb opgegeven?

Daar kan ik geen antwoord op geven.

Beetje jammer dat je dan alleen prive competitie kunt krijgen. Zo kun je met vrienden nooit meer competitie starten en daarna open gooien voor andere gebruikers.. En kunnen ze ook alle spelers kopen die ze willen als ze dan maar de bosscoins hebben. Maar daar draait het denk ik alleen om 😉

1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL

@Douwe-Kooistra_NL

Hoi,

Wanneer je een geavanceerde instelling uit zet, dan is je competitie automatisch gesloten en dat blijft het gehele seizoen. Dit is ook gedaan zodat gebruikers niet gaan klagen als ze ineens in een competitie zitten waar bepaalde zaken zijn uitgezet. Dit kan je namelijk niet zien als je een team kiest.

Wat betreft het verkeerde team, zal ik even navraag naar doen.

1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL

@Douwe-Kooistra_NL

De data van Gamebasics geeft aan dat je ADO Den Haag had gekozen en niet Fortuna Sittard. Er is ook geen enkele aanleiding dat er een bug gaande was o.i.d. Uiteraard volgen wij deze data. We kunnen dus verder niets voor je betekenen en bij deze sluit ik dan ook je topic.

Overigens is het niet nodig om zowel een mail te sturen naar de Support Mail, als een topic aanmaken op het forum. Een van beide is voldoende.

1 Reply Last reply
    0

• Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular