Reizen
-
@DominicM_NL said in Reizen:
tagging @bringdaruckus_NL donut bar in san diego was vandaag DICHT
Shit man, ben je daar maar een dagje? Dksdonuts al geweest?
-
Jaa was er alleen gisteren. DK donuts is me niet meer gelukt. Had ik willen doen in Santa monica maar ik ben steeds op pad met andere mensen die ik hier leer kennen. Dan ben je toch minder bezig met het afwerken van je eetlijst. Je had gelijk over chicken & waffles tho. Dave & busters is goeie
-
Zit nu in de bus naar San Francisco. Kijken wat ik daar nog kan afvinken qua eten. Moet nog steeds popeyes legendarische chicken sandwich eten
-
Santa Monica pier droomplek. Kan het iedereen aanraden als je kunt gaan met iemand, je hebt een prachtige dag
-
Foto's?
-
@DominicM_NL jammer van dksdonuts. Was sws bij je in de smaak gevallen. Ja Chicken en waffles is gwn liefde man. Heb je die cinnamon pancakes bij Denny’s nog kunnen proberen?
-
@Scheeftand_NL
https://imgur.com/a/z1S4YGYBovenste twee zijn San Francisco en San Diego, de rest is LA. Ben niet zo'n fotomaker, heb niks van santa monica bijv.
@bringdaruckus_NL Thx voor de reminder! was denny's beetje vergeten maar heb vanavond wat tijd te doden, dus als er niks tussendoor komt doe ik dat vandaag
-
Dat eten ziet er echt lekker uit man 🤪
-
@DominicM_NL ah ik zie dat je niet alleen mijn eettips opvolgt maar ook mijn activiteiten. Hoe vond je de NBA game?
-
De belangrijkste 2 sterren heb je op de foto Kevin & Donald +1
-
@L-R-van-kessel_NL jaa ik wist meteen dat dat het hoekje met de bad guys is die achterin de klas zitten
@bringdaruckus_NL was een mooie en spannende wedstrijd, helaas had LeBron niet echt z'n dag. Paar mooie acties maar z'n worpen waren matig. Ben ook niet echt fan van de 'sfeer' in zo'n stadion. Ze komen niet verder dan "Let's go Lakers" (in balbezit) en "DE-FENCE" (zonder de bal). Desondanks wel indrukwekkende arena en een toffe ervaring
-
Denny's cinnamon pancakes waren prima trouwens. Niet té zoet, vind ze beter dan de cinnamon pancakes van ihop, die zijn beetje droog. Desondanks blijf ik bij Ihop > Denny's
-
@DominicM_NL kijk zie je dat je altijd naar mij moet luisteren qua food?:p nog naar Bubba Gump geweest?
Ja qua NBA sfeer, is vrij persoonlijk. Ik vind wel chill. Ik haat het gedrag bij voetbalstadions met dat bier gooien enzo echt. Jammer dat Lebron zijn dag niet had.
-
@bringdaruckus_NL live from New York:
https://i.imgur.com/RzzYtnUr.jpg
https://i.imgur.com/SQzSG67_d.jpgGoed voer man
-
@DominicM_NL ja nice he. Er mag van mij wel wat meer sea fastfood komen ipv de 100e hamburgerketen. Bubba zou een leuke aanvulling zijn op het Nederlandse aanbod. Een beetje variatie in het aanbod
-
mee eens, maar ik zou wel veel geven voor wendy's in NL. Beste burgers van alle fastfoodketens
-
@DominicM_NL ja maar Wendy’s is nou juist weer net degene die niet mogelijk is omdat een of andere trieste snackbarhouder in een dorp zijn snackbar zo heeft genoemd. In Wendys zit ook veel variatie. Vind veel van die hamburgertenten zo standaard. Ook geen varierende sides ofzo
-
ja fuck die vent man
-
@DominicM_NL eens, alsof er in zijn dorp een wendys komt. Maar Bubba Gump mag echt komen samen met WEndy’s
-
@DominicM_NL trouwens, aangezien je het de vorige x een enorme fout noemde dat je geen eten hebt meegenomen. Wat heb je deze x allemaal naar Nederland meegenomen?